Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області провели перевірку закупівлі під час проведення капітального ремонту баскетбольного майданчика Черкаською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів № 28 імені Т.Г. Шевченка (далі – ЧСШ № 28) Черкаської міської ради Черкаської області.
Під час перевірки з’ясувалося, що замість гумового покриття баскетбольного майданчика на загальну суму 572 тис. грн, зазначеного в актах приймання виконаних робіт, які Замовник прийняв та оплатив, біля баскетбольного майданчика було укладено плитку на суму 157 тис. гривень. ЧСШ № 28 прийняла та оплатила акти приймання виконаних робіт з її укладання, хоча цей вид покриття не був передбачений договором та проєктно-кошторисною документацією.
За результатами перевірки підрядник виконав узяті на себе на початку зобов’язання з облаштування баскетбольного майданчика, щоб учні школи отримали саме ті умови для тренувань, які були передбачені проєктом «Капітальний ремонт прилеглої території (баскетбольний майданчик)».
Водночас стосовно уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель, складено протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Матеріали перевірки будуть передані до Управління Служби безпеки України в Черкаській області.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби