АМКУ виявлено змови на закупівлях продуктів для дитсадків

17 серпня 2023 року за результатами перевірки Антимонопольним комітетом України рішення адміністративної колегії Східного міжобласного територіального відділення від 26.10.2021 № 70/123-р/к було прийнято рішення залишити його без змін.

Зазначеним рішенням адміністративної колегії Східного МТВ дії ФОП Головач О.В. і ФОП Конєв І.М., під час їхньої участі у п’яти процедурах торгів з загальною очікуваною вартістю 10 390 000 грн,  було визнано порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій. Мова йде про закупівлі м’ясних продуктів для дитячих дошкільних закладів на 2021 рік, що проводилися відділом освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області.

Відділення довело, що відповідачі змовилися під час підготовки та участі у зазначених торгах та оштрафувало обох на загальну суму 431 225 грн: за кожне порушення по 68 тис. грн - ФОП Головач О.В. та по 18,245 тис. грн - ФОП Конєв І.М.

Відповідачі, не погодившись з рішенням адміністративної колегії Східного МТВ, звернулись до Комітету із заявами про перевірку рішення у порядку ст. 57 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

За результатами перевірки рішення Комітетом було встановлено, що викладені у ньому висновки адміністративної колегії Східного МТВ АМКУ відповідають обставинам справи, рішення прийнято при повному з’ясуванні та доведенні обставин, що мають значення для справи, норми матеріального та процесуального права також було застосовано правильно. Відповідно, Комітет не вбачає підстав для скасування рішення № 70/123-р/к.

АМКУ нагадує, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5730

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді