АМКУ виявлено змови на закупівлях продуктів для дитсадків

17 серпня 2023 року за результатами перевірки Антимонопольним комітетом України рішення адміністративної колегії Східного міжобласного територіального відділення від 26.10.2021 № 70/123-р/к було прийнято рішення залишити його без змін.

Зазначеним рішенням адміністративної колегії Східного МТВ дії ФОП Головач О.В. і ФОП Конєв І.М., під час їхньої участі у п’яти процедурах торгів з загальною очікуваною вартістю 10 390 000 грн,  було визнано порушенням законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій. Мова йде про закупівлі м’ясних продуктів для дитячих дошкільних закладів на 2021 рік, що проводилися відділом освіти Військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецьк Луганської області.

Відділення довело, що відповідачі змовилися під час підготовки та участі у зазначених торгах та оштрафувало обох на загальну суму 431 225 грн: за кожне порушення по 68 тис. грн - ФОП Головач О.В. та по 18,245 тис. грн - ФОП Конєв І.М.

Відповідачі, не погодившись з рішенням адміністративної колегії Східного МТВ, звернулись до Комітету із заявами про перевірку рішення у порядку ст. 57 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

За результатами перевірки рішення Комітетом було встановлено, що викладені у ньому висновки адміністративної колегії Східного МТВ АМКУ відповідають обставинам справи, рішення прийнято при повному з’ясуванні та доведенні обставин, що мають значення для справи, норми матеріального та процесуального права також було застосовано правильно. Відповідно, Комітет не вбачає підстав для скасування рішення № 70/123-р/к.

АМКУ нагадує, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4118

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5425

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
40636

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8810

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді