БЕБ зупинило незаконну закупівлю послуг на 8,4 млн грн

Бюро економічної безпеки у Закарпатській області проаналізувало договори однієї із селищних рад області та встановило порушення процедури закупівель. Для упередження незаконної закупівлі за бюджетні кошти, аналітики рекомендували органу місцевого самоврядування розірвати договори.

БЕБ встановлено, що службові особи Закарпатської селищної ради не передбачили видатки на реалізацію проєктів реконструкції систем опалення до початку опалювального сезону 2023/2024 років. Уникаючи проведення відкритих торгів, вони уклали два договори про закупівлю згаданих робіт на загальну суму близько 8,4 млн грн.

Наразі законодавством про закупівлі забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг без проведення процедури закупівлі -відкритих торгів. За результатами розгляду рекомендаційних листів БЕБ, розпорядник держкоштів розірвав договори з підрядними організаціями. 

Довідково

Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, урегульовано Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема передбачено можливість укладення таких договорів у випадку, якщо замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15849

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5729

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді