АМКУ проти виведення з-під дії профільного Закону закупівлі послуг з акредитації освітніх програм

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

Schkola1.png

Станьте слухачем Вищої школи Закупівельника,

щоб швидко опановувати всі закупівельні зміни в умовах воєнного стану

АМКУ, відповідно до ч. 3 ст. 20-1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», опрацював проєкт Закону України «Про внесення зміни до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо удосконалення процедур оплати інституційної акредитації, акредитації освітніх програм закладів вищої освіти» (реєстр. № 6532 від 19.01.2022) (далі – законопроєкт № 6532). Законопроєкт був внесений до Парламенту народним депутатом України Сергієм Бабаком та іншими народними депутатами. За результатами аналізу зазначеного законопроєкту Комітет оприлюднює висновок.

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

Запропоновані законопроєктом № 6532 зміни не узгоджуються із законодавством Європейського Союзу (acquis ЄС), відтак його ухвалення може призвести до невиконання Україною зобов’язань, передбачених Угодою про асоціацію.

Виведення з-під дії Закону закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, які надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, не забезпечуватиме дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно, Комітет не підтримує законопроєкт № 6532.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
201

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2449

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
92

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1202

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді