АМКУ проти виведення з-під дії профільного Закону закупівлі послуг з акредитації освітніх програм

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

Schkola1.png

Станьте слухачем Вищої школи Закупівельника,

щоб швидко опановувати всі закупівельні зміни в умовах воєнного стану

АМКУ, відповідно до ч. 3 ст. 20-1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», опрацював проєкт Закону України «Про внесення зміни до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо удосконалення процедур оплати інституційної акредитації, акредитації освітніх програм закладів вищої освіти» (реєстр. № 6532 від 19.01.2022) (далі – законопроєкт № 6532). Законопроєкт був внесений до Парламенту народним депутатом України Сергієм Бабаком та іншими народними депутатами. За результатами аналізу зазначеного законопроєкту Комітет оприлюднює висновок.

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

Запропоновані законопроєктом № 6532 зміни не узгоджуються із законодавством Європейського Союзу (acquis ЄС), відтак його ухвалення може призвести до невиконання Україною зобов’язань, передбачених Угодою про асоціацію.

Виведення з-під дії Закону закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, які надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, не забезпечуватиме дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно, Комітет не підтримує законопроєкт № 6532.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4066

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
6057

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
40739

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
6207

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді