АМКУ проти виведення з-під дії профільного Закону закупівлі послуг з акредитації освітніх програм

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

АМКУ, відповідно до ч. 3 ст. 20-1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», опрацював проєкт Закону України «Про внесення зміни до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо удосконалення процедур оплати інституційної акредитації, акредитації освітніх програм закладів вищої освіти» (реєстр. № 6532 від 19.01.2022) (далі – законопроєкт № 6532). Законопроєкт був внесений до Парламенту народним депутатом України Сергієм Бабаком та іншими народними депутатами. За результатами аналізу зазначеного законопроєкту Комітет оприлюднює висновок.

Законопроєктом № 6532 пропонується вивести з-під дії Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, що надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти.

Запропоновані законопроєктом № 6532 зміни не узгоджуються із законодавством Європейського Союзу (acquis ЄС), відтак його ухвалення може призвести до невиконання Україною зобов’язань, передбачених Угодою про асоціацію.

Виведення з-під дії Закону закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема послуг з акредитації освітніх програм, інституційної акредитації закладу вищої освіти, які надає Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, не забезпечуватиме дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно, Комітет не підтримує законопроєкт № 6532.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

додаток

image42

Статті за темою

Усі статті за темою

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях в умовах війни набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті — про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
14089

Національна програма інформатизації 2025

У статті розглянемо загальні умови закупівель за Національною програмою інформатизації. Дізнайтеся, коли публікувати повідомлення про укладений договір та як провести закупівлю до 1 млн. гривень
94613

Національний перелік відходів

Якщо у закупівлях виникають питання щодо класифікації відходів — відкривайте Національний перелік. Він допоможе правильно визначити предмет закупівлі, вимоги до учасників і умови утилізації
74

Як укладати додаткову угоду у разі збільшення ціни на електроенергію

Укладати додаткові угоди, якщо збільшилася ціна на ринку електроенергії слід з дотриманням певних правил. Інакше є ризик пійматися на гачок недоброчесного постачальника, який закидає вас допками та довідками про зміну ціни на ринку
7918

Акт пошкодження майна: зразок

У статті розглянемо, як скласти акт про пошкодження майна, зразок якого встановлює постанова КМУ від 19.04.2022 № 473, а також чим відрізняються акт про зруйноване житло та документи, якими оформлюють зруйноване майно підприємства. Ви зможете завантажити акт обстеження пошкодженого майна та адаптувати його під свою ситуацію
300

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді