БЕБ упередило ймовірну розтрату держенергокомпанією понад 60 млн грн

Фахівці БЕБ встановили, що службові особи енергогенеруючої компанії - розпорядника бюджетних коштів, планували здійснити ризикові закупівлі ремонтних послуг на загальну суму понад 60 млн грн

Співробітники БЕБ встановили, що переможцем цих закупівель, було оголошено підприємство, яке притягувалось до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», а саме вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

З метою упередження безпідставно виділених бюджетних коштів за згаданими фактами, аналітики БЕБ направили рекомендаційний лист на адресу державної компанії щодо перевірки доцільності укладення відповідного договору.

За результатами розгляду рекомендаційного листа БЕБ, службові особи енергогенеруючої компанії прийняли рішення про відхилення відповідних процедур та відмову у виділенні коштів за укладеним договором. Ймовірні втрати бюджету на загальну суму понад 60 млн грн упереджено.

За результатами проведення інформаційно-аналітичної діяльності по напрямку попередження та протидії розкраданню бюджетних коштів, аналітики Бюро економічної безпеки України, з початку 2023 року направили 94 рекомендаційних листи до державних установ та розпорядників бюджетних коштів. За результатами їх розгляду, переважно шляхом розірвання розпорядниками бюджетних коштів укладених договорів та припинення видаткових операцій, упереджено втрати бюджету в сумі 437,2 млн грн. Для порівняння у 2022 році ця сума становила 270,8 млн грн.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15892

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44268

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5744

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6564

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9150

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді