БЕБ забезпечило відшкодування до Держбюджету майже 18 млн грн несплачених податків одним із товариств, яке має одне з найбільших в Україні, і значне за обсягом у Європі, квіткових господарств
        
        
             Отримайте безплатний доступ на цілу добу Встановлено, що службові особи товариства, яке має одне з найбільших в Україні, і значних за обсягом у Європі, квіткових господарств, використовуючи реквізити транзитних підприємств, відобразили у податковій звітності придбання квіткової продукції без її фактичного постачання. Такі дії дали можливість компанії збільшити податковий кредит з податку на додану вартість та призвели до ненадходження коштів до Держбюджету в особливо великих розмірах.
На підставі отриманих доказів, детективи БЕБ повідомили директору згаданого товариства про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) в особливо великих розмірах).
У ході досудового розслідування підприємство добровільно відшкодувало завдані державі збитки у повному обсязі. Наразі матеріали кримінального провадження скеровано до суду за ч. 4 ст. 212 КК України. Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснювали детективи Бюро економічної безпеки України за процесуального керівництва прокурорів Офісу Генерального прокурора.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків
 
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі