Бюджетна установа у квітні зареєструвала закупівлю електротоварів. Утім до цього часу платежі не пройшли. Як бути?
Обрати ▶ Консультант з публічних закупівель Мирослава Ясинська пояснює. Одна з останніх змін до Порядку № 590 - пункт 19-1, що його КМУ додав постановою від 07.07.2022 № 765. Цей пункт дозволяє органам Казначейства в умовах воєнного часу у зв’язку з обмеженим фінансовим ресурсом єдиного казначейського рахунка проводити платежі за фактично поставлені товари, виконані роботи та надані послуги на окремі небюджетні рахунки постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг з подальшим їх використанням винятково на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ.
Як в період воєнного стану відкривати небюджетні рахунки та як казначеї працюватимуть з такими рахунками, докладно пояснює Казначейство в листі від 18.07.2022 № 15-12-12/9126.
Щоб відкрити небюджетні рахунки в органі Казначейств, слід керуватися Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Мінфіну від 22.06.2012 № 758.
Відкриття небюджетних рахунків підприємствами та фізичними особами в органах Казначейства, дозволить зменшити кредиторську заборгованість у бюджетних установ. Тобто коли контрагент відкриває небюджетний рахунок в Казначействі, установа платіжним дорученням направляє на цей рахунок бюджетні кошти за поставлені товари, виконані роботи чи надані послуги. Контрагент ці кошти зможе використати на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ.
Звичайно, після того як постачальник відкриває небюджетний рахунок, маєте укласти додаткову угоду про внесення змін до реквізитів сторін договору. Оприлюднювати таку додаткову угоду не потрібно.
Законодавство не встановлює примірної форми для обгрунтування очікуваної вартості. Доможемо сформувати зразок обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та не порушити вимоги Постанови № 710
Дізнайтеся, які вартісні межі закупівель або так звані «пороги закупівель» встановлюють положення Особливостей № 1178
Для того, щоб закупівельники дотримувалися важливого принципу публічних закупівель про максимальну економію, ефективність та пропорційність, державою введений такий механізм, як референтне ціноутворення. У консультації розглянемо, що таке референтне ціноутворення та як воно впливає на визначення очікуваної вартості закупівлі лікарських засобів
У консультації розглянемо: хто та в якому порядку затверджує типові проєкти; чи будуть перевіряти відповідність типовим проєктам; як адаптувати типові проєкти до діяльності замовника
Помилитися під час визначення предмета закупівлі можуть не тільки новачки, але й досвідчені закупівельники. Які найбільш розповсюджені помилки під час закупівлі робіт з капітального ремонту? Як правильно визначити предмет такої закупівлі — роз’яснюємо на прикладах