Нова методика визначення автоматичних індикаторів ризиків.

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх перелік та порядок застосування зазнали змін.

⚡️ Порушення, які не можна усунути: коли і як обґрунтувати відміну торгів

Нова методика визначення автоматичних індикаторів ризиків.

Нагадаємо, що

  1. Індикатори розраховуються з метою визначення процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель та/або свідчать про ймовірність допущення таких порушень.
  2. Для розрахунку індикаторів ризик-система може використовувати інформацію, що розміщена або оприлюднена у таких джерелах: електронна система закупівель; єдині державні реєстри; бази даних, відкриті для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
  3. Індикатори розраховуються протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.

Наказ Держаудиту № 196 скасовано. З 6 січня діє нова Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, затверджена наказом Мінфіну № 647.

Змінився і перелік автоматичних індикаторів ризиків.

Тож будьте уважними, бо за скоєні помилки в процесі закупівлі, ви автоматично підпадаєте у високий, помірний, або низький ранг ризику, що може вплинути на процес закупівлі в цілому.

Слідкуйте за нашими новинами, як тільки документ з’явиться в офіційних джерелах, ми обов’язково вас ознайомимо з повним текстом.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18147

Відпустка уповноваженої особи із закупівель: як працювати в ЕСЗ та організувати роботу

Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
16130

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7370

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді