Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх перелік та порядок застосування зазнали змін.
⚡️ Порушення, які не можна усунути: коли і як обґрунтувати відміну торгів

Нагадаємо, що
- Індикатори розраховуються з метою визначення процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель та/або свідчать про ймовірність допущення таких порушень.
- Для розрахунку індикаторів ризик-система може використовувати інформацію, що розміщена або оприлюднена у таких джерелах: електронна система закупівель; єдині державні реєстри; бази даних, відкриті для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
- Індикатори розраховуються протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Наказ Держаудиту № 196 скасовано. З 6 січня діє нова Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, затверджена наказом Мінфіну № 647.
Змінився і перелік автоматичних індикаторів ризиків.
Тож будьте уважними, бо за скоєні помилки в процесі закупівлі, ви автоматично підпадаєте у високий, помірний, або низький ранг ризику, що може вплинути на процес закупівлі в цілому.
Слідкуйте за нашими новинами, як тільки документ з’явиться в офіційних джерелах, ми обов’язково вас ознайомимо з повним текстом.
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
Шукаєте всі актуальні розʼяснення Мінекономіки щодо публічних закупівель в одному місці? Зібрали добірку офіційних листів, які мають рекомендаційний характер, але допомагають краще орієнтуватися у складних питаннях закупівель та новаціях уряду
Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
Планування закупівель — це відповідальна справа. Під час планування закупівель на наступний рік замовнику слід пам’ятати, що це відповідальність не лише уповноваженої особи. Роз’яснюємо, як слід організувати планування закупівель на підприємстві, щоб забезпечити злагоджену взаємодію працівників