Коли і орендар, і орендодавець — замовники, хто закуповує комунальні послуги?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Коли і орендар, і орендодавець — замовники, хто закуповує комунальні послуги?

Коли і орендар, і орендодавець — замовники, хто закуповує комунальні послуги?

Ярослава Дуброва

консультант з публічних закупівель, Київ

Маємо ситуацію, в якій

  • замовник-орендар — облдержадміністрація,
  • орендодавець — комунальне підприємство з управління будинками облради.

Об’єкт оренди — адміністративна будівля, в якій розташовані місцева рада та органи обласної держадміністрації.

Алгоритм закупівлі комунальних послух

Договором оренди передбачено, що оплату послуг з прибирання кабінетів та місць загального користування, комунальних послуг, як-от електроенергія, водопостачання й водовідведення, опалення, не включають до орендної плати. При цьому обов’язок орендодавця — забезпечити орендаря такими послугами, а орендаря — відшкодовувати їх вартість орендодавцю.

Виникає безліч запитань:

  • Хто має закуповувати такі послуги — орендодавець чи орендар?
  • Чи повинен орендар проводити закупівлю в Prozorro на суму, що передбачена для прибирання кабінетів та місць загального користування?
  • Чи потрібно відображати у Prozorro те, що орендар отримує комунальні послуги та сплачує за них орендодавцю?
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18147

Як внести зміни до тендерної документації

Доволі часто замовники змушені вносити зміни до тендерної документації. Розглянемо, як внести зміни до тендерної документації у відкритих торгах за Особливостями № 1178. Про підстави, порядок та строки внесення змін до тендерної документації — у статті
21274

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
9354

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді