Оприлюднення відкритих даних: зміни в законодавстві

Постановою № 407 від 03.03.2021 Кабмін вніс зміни у положення щодо оприлюднення відкритих даних.

Строки оприлюднення інформації про закупівлю за новим Законом

Оприлюднення відкритих даних: зміни в законодавстві

Постанова оновлює:

  • Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних;
  • Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

Мінцифрі протягом трьох місяців необхідно буде надати КМУ пропозиції щодо:

  • вимог до оприлюднення наборів даних з розділів «Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції)» та «Органи місцевого самоврядування» переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних;
  • переліку наборів даних, які становлять високу цінність.

Відповідно до нової Постанови, розпорядники інформації принаймні раз на рік мають проводити інформаційний аудит, тобто аналізуватимуть наявність, стан, формат, процеси управління та використання усієї інформації, яка перебуває у їхньому володінні. Результати такого аудиту також необхідно оприлюднювати.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867» від 03.03.2021 № 407

Оприлюднення відкритих даних: зміни в законодавстві
ЯРОСЛАВА ДУБРОВА,консультант з публічних закупівель, Київ
Правила розміщення інформації про публічні закупівлі змінилися. Ми пояснили їх разом з аналізом законодавчих вимог. Тож наші поради допоможуть не тільки зрозуміти природу змін, а й діяти правильно

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
2596

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
4424

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
38260

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8512

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4668

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді