Предмет закупівлі товарів, робіт, послуг: як визначати
Можна виділити наступні чинники даного корупційного ризику:
- недоброчесність посадових осіб;
- дискреційні повноваження під час підготовки тендерної документації;
- недостатній розподіл обов’язків з планування закупівель, відсутність систем внутрішнього контролю.
НАЗК рекомендує наступні заходи для уникнення (мінімізації) даного виду корупційного ризику:
- Обґрунтування доцільності закупівлі у відповідному розмірі/об’ємі/кількості структурним підрозділом замовника, який є ініціатором закупівлі відповідно до прийнятих в органі внутрішніх політик закупівель.
- Здійснення управлінням внутрішнього контролю аналізу річного плану та тендерної документації на предмет наявності ознак укрупнення закупівлі.
- Залучення уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції до закупівель з високоюочікуваною вартістю.
- Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення з метою аналізу ринку.
- Розробка внутрішньої політики закупівель, яка повинна передбачати детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, визначати систему контролю за прийняттям рішень та процедуру залучення уповноваженої особи.
За матеріалами НАЗК
Програма: ✔️Закупівлі за новою редакцією Закону № 922 ✔️ Планування ✔️Умови ТД ✔️ Укладення договору ✔️ Контроль та відповідальність
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.