Поширеним чинником корупційних ризиків у сфері закупівель є відсутність у замовника комплексних політик та процедур, спрямованих на мінімізацію цих ризиків.
Приклади дискримінаційних вимог у кваліфікаційних критеріях

В умовах відсутності ефективного впливу на потенційну недоброчесність та дискреційний характер повноважень замовника головними інструментами для мінімізації корупційних ризиків у закупівлях є:
- розподіл функцій, який унеможливлює концентрацію влади у межах одного структурного підрозділу (відповідальної особи) під час формування потреби та фаворитизм при розгляді пропозицій;
- проведення внутрішнього (та періодичного зовнішнього) аудиту для оцінки виконання договорів;
- внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» з метою урегулювання обсягу дискреційних повноважень.
За матеріалами НАЗК
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав