Уряд погодив законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями».

Закупівлі медичних закладів в умовах воєнного стану
Документ урегульовує добровільне застосування печатки відповідно до інших нормативно-правових актів, які все ще передбачають, що печатка обов’язкова.
Законопроєкт пропонує вилучити вимогу про необхідність цього реквізиту:
- у копіях рішень виборних органів організацій роботодавців щодо створення відповідних об’єднань;
- в ощадних сертифікатах банків.
Нагадаємо, на сьогодні діє норма, за якою суб’єкти господарювання самостійно визначають, чи потрібна їм печатка. Водночас є низка законів, в яких використання цього реквізиту в документах обов’язкове.
Повне скасування обов’язку ставити печатки спроститьведення бізнесу, що усуне зайві бюрократичні процедури.
Джерело: Єдиний вебпортал органів виконавчої влади
У статті — готовий зразок листа про продовження терміну дії договору про закупівлю, який можна використовувати у своїй роботі. Головне, правильно його скласти, щоб не втратити чинність угоди й уникнути суперечок із перевіряльниками
Скачайте зразок листа про гарантію оплати, у разі виникнення кредиторської заборгованості зі сторони замовника
Оберіть і скачайте зразок додаткової угоди про зміну ціни: збільшення, зменшення чи перерахунок тарифу. Заповніть поля — документ готовий до підпису
Упродовж виконання договору про закупівлю можуть виникати різні обставини, через які сторони не матимуть змоги виконати взяті зобов'язання. Розірвання договору у зв'язку з воєнним станом тепер є досить поширеним. У таких випадках вам обов'язково знадобиться зразок листа про розірвання договору
Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник