Незалежно від того, чи перебуває скаржник або замовник на тимчасово окупованій території, в зоні бойових дій, орган оскарження розглядає скарги на публічні закупівлі за однаковою процедурою. На цьому наголошує державна уповноважена АМКУ Ольга Нечитайло.

⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️
Як пояснює Ольга Нечитайло, орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі:
- інформації, розміщеної в ЕСЗ на момент подання скарги;
- інформації, одержаної за скаргою.
Тож якщо скаржник чи замовник вчасно подали таку інформацію, їм не обов’язково бути присутніми в АМКУ під час розгляду скарги.
«З практики зауважу, що наявної в Prozorro на момент подання скарги інформації достатньо для прийняття рішення. Позиція скаржника зрозуміла безпосередньо зі скарги, а також із документів, які він подав у процесі участі в процедурі закупівлі. Щодо позиції замовника — вона випливає з тендерної документації, протокольних рішень та інших документів, опублікованих в електронній системі закупівель», — зазначає державна уповноважена.
Джерело: сайт АМКУ
У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Дізнайтеся, за які правопорушення на уповноважену особу може чекати відповідальність
Дізнайтеся, що робити, коли у закупівлі беруть участь недобросовісні учасники? Про ризики та труднощі, пов’язані з антиконкурентними узгодженими діями дізнайтеся від експерта