Незалежно від того, чи перебуває скаржник або замовник на тимчасово окупованій території, в зоні бойових дій, орган оскарження розглядає скарги на публічні закупівлі за однаковою процедурою. На цьому наголошує державна уповноважена АМКУ Ольга Нечитайло.
⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️
Як пояснює Ольга Нечитайло, орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі:
- інформації, розміщеної в ЕСЗ на момент подання скарги;
- інформації, одержаної за скаргою.
Тож якщо скаржник чи замовник вчасно подали таку інформацію, їм не обов’язково бути присутніми в АМКУ під час розгляду скарги.
«З практики зауважу, що наявної в Prozorro на момент подання скарги інформації достатньо для прийняття рішення. Позиція скаржника зрозуміла безпосередньо зі скарги, а також із документів, які він подав у процесі участі в процедурі закупівлі. Щодо позиції замовника — вона випливає з тендерної документації, протокольних рішень та інших документів, опублікованих в електронній системі закупівель», — зазначає державна уповноважена.
Джерело: сайт АМКУ
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі
У консультації розглянемо як, коли та у яких розмірах АМКУ може застосувати штрафи
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати - роз’яснюємо у статті
За нецільове використання бюджетних коштів, можуть не тільки оштрафувати, а й притягнути до кримінальної відповідальності! Дізнайтеся все про цей важливий аспект і вбережіть себе від неприємностей. Розберемо свіжу судову практику