Резервний фонд бюджету формують, щоб проводити видатки, які не мають постійного характеру і які не можна було передбачити в той час, коли складали проєкт бюджету.

Які норми БК діють в умовах воєнного стану, а які — ні
У держбюджеті резервний фонд передбачають обов’язково. Чи потрібен резервний фонд у місцевому бюджеті, визначає відповідна місцева рада. Ці норми БК не змінилися.
Натомість зазнала змін вимога БК щодо питомої ваги резевного фонду в обсязі видатків загального фонду відповідного бюджету.
До війни резервний фонд бюджету не міг перевищувати 1% видатків загального фонду відповідного бюджету. У воєнний час ця норма не діє, і питома вага резевного фонду в обсязі видатків загального фонду бюджету не обмежена.
Виділяти кошти з резервного фонду бюджету можна за рішенням місцевої державної адміністрації, військової адміністрації, виконавчого органу ради.
Після укладення договору за результатами закупівлі інколи виникають ситуації коли потрібно продовжити строк дії договору, у тому числі на новий бюджетний рік. Чи можливо це зробити з позиції бюджетного та закупівельного законодавства розглянемо далі
Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
Зі статті дізнаєтеся основні аспекти реалізації програми Ukraine Facility
Щоб замовники могли закуповувати швидше, КМУ затвердив Постанову № 1178 і ухвалив нею Особливості закупівель у воєнний та повоєнний час. Попри це за новими нормами закупівля в умовах воєнного стану залишається конкурентною, а закупівельний процес прозорим. Пояснюємо, що потрібно пам'ятати насамперед
В умовах воєнного стану механізм виконання повноважень Казначейства та його органів встановлює Постанова 590 про казначейське обслуговування. Ознайомтеся із останніми змінами