Резервний фонд бюджету формують, щоб проводити видатки, які не мають постійного характеру і які не можна було передбачити в той час, коли складали проєкт бюджету.
Які норми БК діють в умовах воєнного стану, а які — ні
У держбюджеті резервний фонд передбачають обов’язково. Чи потрібен резервний фонд у місцевому бюджеті, визначає відповідна місцева рада. Ці норми БК не змінилися.
Натомість зазнала змін вимога БК щодо питомої ваги резевного фонду в обсязі видатків загального фонду відповідного бюджету.
До війни резервний фонд бюджету не міг перевищувати 1% видатків загального фонду відповідного бюджету. У воєнний час ця норма не діє, і питома вага резевного фонду в обсязі видатків загального фонду бюджету не обмежена.
Виділяти кошти з резервного фонду бюджету можна за рішенням місцевої державної адміністрації, військової адміністрації, виконавчого органу ради.
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
У яких випадках сьогодні можна укладати прямий договір за Особливостями? Коли звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, публікувати обов'язково, а коли — ні? Детально у статті
Підсумовуємо законодавчі нововведення вересня. Переконайтеся, що нічого не пропустили!
В умовах воєнного стану механізм виконання повноважень Казначейства та його органів встановлює Постанова КМУ 590. Ознайомтеся із останніми змінами