Резервний фонд бюджету формують, щоб проводити видатки, які не мають постійного характеру і які не можна було передбачити в той час, коли складали проєкт бюджету.

Які норми БК діють в умовах воєнного стану, а які — ні
У держбюджеті резервний фонд передбачають обов’язково. Чи потрібен резервний фонд у місцевому бюджеті, визначає відповідна місцева рада. Ці норми БК не змінилися.
Натомість зазнала змін вимога БК щодо питомої ваги резевного фонду в обсязі видатків загального фонду відповідного бюджету.
До війни резервний фонд бюджету не міг перевищувати 1% видатків загального фонду відповідного бюджету. У воєнний час ця норма не діє, і питома вага резевного фонду в обсязі видатків загального фонду бюджету не обмежена.
Виділяти кошти з резервного фонду бюджету можна за рішенням місцевої державної адміністрації, військової адміністрації, виконавчого органу ради.
Зі статті дізнаєтеся основні аспекти реалізації програми Ukraine Facility
Щоб замовники могли закуповувати швидше, КМУ затвердив Постанову № 1178 і ухвалив нею Особливості закупівель у воєнний та повоєнний час. Попри це за новими нормами закупівля в умовах воєнного стану залишається конкурентною, а закупівельний процес прозорим. Пояснюємо, що потрібно пам'ятати насамперед
В умовах воєнного стану механізм виконання повноважень Казначейства та його органів встановлює Постанова 590 про казначейське обслуговування. Ознайомтеся із останніми змінами
У статті — про істотні умови договору про закупівлю, які мають врахувати сторони перед укладенням такого договору
Оберіть і скачайте зразок додаткової угоди про зміну ціни: збільшення, зменшення чи перерахунок тарифу. Заповніть поля — документ готовий до підпису