Резервний фонд бюджету формують, щоб проводити видатки, які не мають постійного характеру і які не можна було передбачити в той час, коли складали проєкт бюджету.

Які норми БК діють в умовах воєнного стану, а які — ні
У держбюджеті резервний фонд передбачають обов’язково. Чи потрібен резервний фонд у місцевому бюджеті, визначає відповідна місцева рада. Ці норми БК не змінилися.
Натомість зазнала змін вимога БК щодо питомої ваги резевного фонду в обсязі видатків загального фонду відповідного бюджету.
До війни резервний фонд бюджету не міг перевищувати 1% видатків загального фонду відповідного бюджету. У воєнний час ця норма не діє, і питома вага резевного фонду в обсязі видатків загального фонду бюджету не обмежена.
Виділяти кошти з резервного фонду бюджету можна за рішенням місцевої державної адміністрації, військової адміністрації, виконавчого органу ради.
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
У статті — про істотні умови договору про закупівлю, які мають врахувати сторони перед укладенням такого договору
Експертно-правова система «Експертус Держзакупівлі» — надійний помічник для закупівельників, керівників та юристів замовника. Дізнайтеся про всі переваги передплати просто зараз
Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
В умовах воєнного стану продовження договорів оренди комунального майна стає дедалі затребуваним. У статті ми розглянемо порядок такого продовження, нормативні основи та ризики, які можуть виникнути у зв’язку з цим процесом