Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

«За можливості, варто керуватися профільним законом» — голова АМКУ

Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Попри війну, орган оскарження працює у штатному режимі, засідання транслюються онлайн, а у сторін є можливість їх відвідувати. На цьому наголосила голова АМКУ Ольга Піщанська під час прямого ефіру #Together4Victory КШЕ.

Ольга Піщанська відповіла на запитання слухачів про позицію АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169.

«Можна сказати, що істина десь посередині. На думку Комітету, вирішуючи питання: проводити закупівлі відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі» чи Постанови КМУ № 169, – слід враховувати ситуацію в Україні та окремому її регіоні, й лише за відсутності реальної можливості дотриматися положень Закону України «Про публічні закупівлі», проводити їх на підставі Постанови № 169. В усіх інших випадках – варто все-таки застосовувати положення Закону», — зазначає голова АМКУ.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5311

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6225

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4942

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5934

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді