Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

«За можливості, варто керуватися профільним законом» — голова АМКУ

Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Попри війну, орган оскарження працює у штатному режимі, засідання транслюються онлайн, а у сторін є можливість їх відвідувати. На цьому наголосила голова АМКУ Ольга Піщанська під час прямого ефіру #Together4Victory КШЕ.

Ольга Піщанська відповіла на запитання слухачів про позицію АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169.

«Можна сказати, що істина десь посередині. На думку Комітету, вирішуючи питання: проводити закупівлі відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі» чи Постанови КМУ № 169, – слід враховувати ситуацію в Україні та окремому її регіоні, й лише за відсутності реальної можливості дотриматися положень Закону України «Про публічні закупівлі», проводити їх на підставі Постанови № 169. В усіх інших випадках – варто все-таки застосовувати положення Закону», — зазначає голова АМКУ.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44221

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді