Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

«За можливості, варто керуватися профільним законом» — голова АМКУ

Позиція АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Попри війну, орган оскарження працює у штатному режимі, засідання транслюються онлайн, а у сторін є можливість їх відвідувати. На цьому наголосила голова АМКУ Ольга Піщанська під час прямого ефіру #Together4Victory КШЕ.

Ольга Піщанська відповіла на запитання слухачів про позицію АМКУ щодо проведення під час війни закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі», а не за Постановою №169.

«Можна сказати, що істина десь посередині. На думку Комітету, вирішуючи питання: проводити закупівлі відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі» чи Постанови КМУ № 169, – слід враховувати ситуацію в Україні та окремому її регіоні, й лише за відсутності реальної можливості дотриматися положень Закону України «Про публічні закупівлі», проводити їх на підставі Постанови № 169. В усіх інших випадках – варто все-таки застосовувати положення Закону», — зазначає голова АМКУ.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4661

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5714

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
41451

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8907

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4881

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді