КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи виконують свої повноваження з урахуванням таких особливостей:

  • заходи держфінконтролю проводять з урахуванням воєнного стану;
  • до тривалості заходів держфінконтролю — інспектування, державного фінансового аудиту, перевірки закупівель — та інших строків, визначених порядками проведення цих заходів держфінконтролю, не включають строк, протягом якого такий захід (організація проведення, оформлення, реалізація) не проводили у зв’язку з обставинами, обумовленими воєнним станом;

    Документів під час заходів держфінконтролю, зустрічних звірок, збору інформації та документування процесу держфінконтролю, реалізація матеріалів за його результатами надають в паперовій та/або електронній формі.

    КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

    ХОЧУ VIP-доступ! ❤️

    Такі особливості запроваджені під час воєнного стану та протягом місяця після його припинення або скасування, щоб забезпечити держфінконтроль за використанням державних ресурсів у воєнний час КМУ.

    Джерело: постанова КМУ «Деякі питання здійснення державного фінансового контролю в умовах воєнного стану» від 07.05.2022 № 561

    Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
    Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
    Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

    експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

    Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
    Будьмо на зв’язку щодня!

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Держаудитслужба: повноваження та перевірки

    Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
    17972

    Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

    Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
    48447

    Моніторинг публічних закупівель

    Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
    7177

    Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

    Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
    7398

    Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

    Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
    9453

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді