КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

Отримайте акційну пропопозицію ✔️0 800 21 12 20✔️

Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи виконують свої повноваження з урахуванням таких особливостей:

  • заходи держфінконтролю проводять з урахуванням воєнного стану;
  • до тривалості заходів держфінконтролю — інспектування, державного фінансового аудиту, перевірки закупівель — та інших строків, визначених порядками проведення цих заходів держфінконтролю, не включають строк, протягом якого такий захід (організація проведення, оформлення, реалізація) не проводили у зв’язку з обставинами, обумовленими воєнним станом;

    Документів під час заходів держфінконтролю, зустрічних звірок, збору інформації та документування процесу держфінконтролю, реалізація матеріалів за його результатами надають в паперовій та/або електронній формі.

    КМУ визначив особливості держфінконтролю за використанням державних ресурсів у воєнний час

    ХОЧУ VIP-доступ! ❤️

    Такі особливості запроваджені під час воєнного стану та протягом місяця після його припинення або скасування, щоб забезпечити держфінконтроль за використанням державних ресурсів у воєнний час КМУ.

    Джерело: постанова КМУ «Деякі питання здійснення державного фінансового контролю в умовах воєнного стану» від 07.05.2022 № 561

    Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
    Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
    Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

    експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

    Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
    Будьмо на зв’язку щодня!

    Статичний блок для новин

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Моніторинг публічних закупівель

    Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
    5311

    Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

    Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
    6225

    Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

    Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
    9039

    Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

    Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
    4942

    Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

    Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
    5934

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді