Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Закупівля робіт у воєнний час: як підготуватися

Мінфін наголосив, що нормативно-правові акти з питань внутрішнього аудиту не встановлюють обмежень щодо дистанційного (камерального) проведення внутрішніх аудитів, а також інших необхідних управлінських рішень, які би забезпечували діяльність підрозділу внутрішнього аудиту в умовах режиму воєнного стану.

Керівник підрозділу внутрішнього аудиту з огляду на поточні умови, які спричинені воєнним станом, має переглянути внутрішні документи з питань внутрішнього аудиту. З потреби він готує зміни до таких документів, що ураховують особливості діяльності держоргану.

Також керівнику підрозділу внутрішнього аудиту варто визначити, чи є можливість проведення внутрішніх аудитів зокрема, дистанційного або камерального, якщо є доступ до документів, інформації та баз даних, необхідних для внутрішніх аудитів.

Якщо керівник держоргану вирішить залучити керівника та/або працівників підрозділу внутрішнього аудиту до консультаційної діяльності, наприклад із надання методологічної допомоги, дорадчої участі у робочих групах/комісіях, він має вжити заходи, аби обмежити негативний вплив на їх незалежність та об'єктивність, а також врахувати кваліфікаційну спроможність підрозділу внутрішнього аудиту та можливий вплив на безпосереднє проведення внутрішніх аудитів.

Джерело: лист Мінфіну«Про надання роз'яснення» від 20.03.2022 № 33020-07-5/6432

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Онлайн-підтримка для VIP-передплатників системи «Експертус Держзакупівлі»

Кожен передплатник VIP-версії Система «Експертус Держзакупівлі» може розраховувати на щоденну підтримку експертів, які готові допомогти вирішити робочу проблему. Не лишайтеся із робочими проблемами наодинці
700

Додаткова потреба у закупівлі

Протягом року у замовника може виникнути додаткова потреба у закупівлі. Дізнайтеся, як не помилитися із видом закупівлі та яку потребу вважати додатковою у 2025 році
20741

Внесення змін до проектної документації

Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
41167

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
7228

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді