Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Закупівля робіт у воєнний час: як підготуватися

Мінфін наголосив, що нормативно-правові акти з питань внутрішнього аудиту не встановлюють обмежень щодо дистанційного (камерального) проведення внутрішніх аудитів, а також інших необхідних управлінських рішень, які би забезпечували діяльність підрозділу внутрішнього аудиту в умовах режиму воєнного стану.

Керівник підрозділу внутрішнього аудиту з огляду на поточні умови, які спричинені воєнним станом, має переглянути внутрішні документи з питань внутрішнього аудиту. З потреби він готує зміни до таких документів, що ураховують особливості діяльності держоргану.

Також керівнику підрозділу внутрішнього аудиту варто визначити, чи є можливість проведення внутрішніх аудитів зокрема, дистанційного або камерального, якщо є доступ до документів, інформації та баз даних, необхідних для внутрішніх аудитів.

Якщо керівник держоргану вирішить залучити керівника та/або працівників підрозділу внутрішнього аудиту до консультаційної діяльності, наприклад із надання методологічної допомоги, дорадчої участі у робочих групах/комісіях, він має вжити заходи, аби обмежити негативний вплив на їх незалежність та об'єктивність, а також врахувати кваліфікаційну спроможність підрозділу внутрішнього аудиту та можливий вплив на безпосереднє проведення внутрішніх аудитів.

Джерело: лист Мінфіну«Про надання роз'яснення» від 20.03.2022 № 33020-07-5/6432

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Попередня оплата в бюджетних установах 2025

Дізнайтеся, за яких умов бюджетна установа може встановити у договорі вимогу про попередню оплату за Постановою № 1070. Також ви дізнаєтеся про деякі підводні камені встановлення такої вимоги
21238

Додаткова угода про продовження дії договору про закупівлю

Скачайте зразок додаткової угоди про продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за пунктом 19 Особливостей. Ця угода підготовлена із врахуванням актуальних вимог. Вам не доведеться витрачати час на складні юридичні формулювання
35370

Пов’язані особи в публічних закупівлях 2025

Чи легко встановити, чи пов’язані особи під час тендеру? Не поспішайте відповідати на це запитання. Для початку ознайомтеся з ознаками та прикладами пов’язаних осіб. Вивчіть значущі судові рішеннями та алгоритми дій замовника, у разі встановлення пов’язаності під час проведення закупівлі
11976

Інструменти та сервіси для закупівельника

Онлайн-інструменти закупівельника — це калькулятори й пошукові сервіси, які значно спростять вашу професійну рутину. Пропонуємо огляд найбільш затребуваних у закупівельній діяльності
9714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді