Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін роз’яснив, як організувати внутрішній аудит у період воєнного стану

Закупівля робіт у воєнний час: як підготуватися

Мінфін наголосив, що нормативно-правові акти з питань внутрішнього аудиту не встановлюють обмежень щодо дистанційного (камерального) проведення внутрішніх аудитів, а також інших необхідних управлінських рішень, які би забезпечували діяльність підрозділу внутрішнього аудиту в умовах режиму воєнного стану.

Керівник підрозділу внутрішнього аудиту з огляду на поточні умови, які спричинені воєнним станом, має переглянути внутрішні документи з питань внутрішнього аудиту. З потреби він готує зміни до таких документів, що ураховують особливості діяльності держоргану.

Також керівнику підрозділу внутрішнього аудиту варто визначити, чи є можливість проведення внутрішніх аудитів зокрема, дистанційного або камерального, якщо є доступ до документів, інформації та баз даних, необхідних для внутрішніх аудитів.

Якщо керівник держоргану вирішить залучити керівника та/або працівників підрозділу внутрішнього аудиту до консультаційної діяльності, наприклад із надання методологічної допомоги, дорадчої участі у робочих групах/комісіях, він має вжити заходи, аби обмежити негативний вплив на їх незалежність та об'єктивність, а також врахувати кваліфікаційну спроможність підрозділу внутрішнього аудиту та можливий вплив на безпосереднє проведення внутрішніх аудитів.

Джерело: лист Мінфіну«Про надання роз'яснення» від 20.03.2022 № 33020-07-5/6432

Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу.
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу "Держзакупівлі", а також до

експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте ⭐️0 800 21 12 20⭐️(дзвінки безплатні).
Будьмо на зв’язку щодня!

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18147

Як внести зміни до тендерної документації

Доволі часто замовники змушені вносити зміни до тендерної документації. Розглянемо, як внести зміни до тендерної документації у відкритих торгах за Особливостями № 1178. Про підстави, порядок та строки внесення змін до тендерної документації — у статті
21274

Гарантійний лист: зразок, шаблон, бланк

Отримали гарантійний лист від виробника? Переконайтеся, що документ оформлений правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує гарантійний лист та коли печатка — обов’язкова
46949

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
7062

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді