Закупівлі шкільного харчування: 3 головних аспекти

Державні уповноважені Антимонопольного комітету провели вебінар «Шкільне харчування: як уникати оскарження закупівель». Вони зосередили увагу на трьох основних аспектах.

Предмет закупівлі товарів, робіт, послуг: як визначати

Закупівлі шкільного харчування: 3 головних аспекти

Зокрема:

1) Процесуальний аспект. Так, з вступом в дію нової редакції Закону про публічні закупівлі Замовники та учасники процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту повинні надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедур закупівель. Тобто, вся інформація, якою сторони обгрунтовують свою позицію має бути подана до органу оскарження заздалегідь через систему Prozorro.

2) Якісна тендерна документація є однією з передумов успішного проведення тендеру. З одного боку, Документація не повинна містити дискримінаційних умов та надмірних вимог, одночасно замовник повинен встановити такі вимоги, які дозволять обрати добросовісного постачальника якісних послуг, за оптимальною вартістю.

Державні уповноважені АМКУ наголосили, що будь-які умови для участі у тендерних процедурах повинні бути обмежені тими, які є суттєвими для гарантування можливості фірми виконати умови контракту, щодо якого проводиться тендер.

3) Розгляд пропозицій та типових помилок, які допускають замовники у цьому процесі з конкретними прикладами порушень. Так, однією з найбільш поширених помилок замовників на цьому етапі є відхилення пропозицій одних учасників через невідповідність вимогам документації і одночасний акцепт пропозицій інших учасників, незважаючи на наявні в пропозиціях недоліки.

За матеріалами АМКУ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
145

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2415

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
74

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1200

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді