Закупівлі шкільного харчування: 3 головних аспекти

Державні уповноважені Антимонопольного комітету провели вебінар «Шкільне харчування: як уникати оскарження закупівель». Вони зосередили увагу на трьох основних аспектах.

Предмет закупівлі товарів, робіт, послуг: як визначати

Закупівлі шкільного харчування: 3 головних аспекти

Зокрема:

1) Процесуальний аспект. Так, з вступом в дію нової редакції Закону про публічні закупівлі Замовники та учасники процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту повинні надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення процедур закупівель. Тобто, вся інформація, якою сторони обгрунтовують свою позицію має бути подана до органу оскарження заздалегідь через систему Prozorro.

2) Якісна тендерна документація є однією з передумов успішного проведення тендеру. З одного боку, Документація не повинна містити дискримінаційних умов та надмірних вимог, одночасно замовник повинен встановити такі вимоги, які дозволять обрати добросовісного постачальника якісних послуг, за оптимальною вартістю.

Державні уповноважені АМКУ наголосили, що будь-які умови для участі у тендерних процедурах повинні бути обмежені тими, які є суттєвими для гарантування можливості фірми виконати умови контракту, щодо якого проводиться тендер.

3) Розгляд пропозицій та типових помилок, які допускають замовники у цьому процесі з конкретними прикладами порушень. Так, однією з найбільш поширених помилок замовників на цьому етапі є відхилення пропозицій одних учасників через невідповідність вимогам документації і одночасний акцепт пропозицій інших учасників, незважаючи на наявні в пропозиціях недоліки.

За матеріалами АМКУ

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Погодження закупівлі з Мінцифри: враховуємо зміни

З 01 жовтня 2024 року змінився порядок погодження проєктів за Національною програмою інформатизації до 500 тис. грн. та до 1 тис. грн для послуг з підключення інтернету. У статті розглянемо, що врахувати замовнику, щоб погодити проєкти з Мінцифри
23140

Зміни в порядку погодження закупівель за Національною програмою з інформатизації

Як проводити закупівлі за Національною програмою з інформатизації з 1 жовтня 2024 року на суму до 500 тис. грн? Який новий алгоритм дій замовника для погодження закупівлі? Пояснимо
1737

Суму за договором про закупівлю електроенергії вичерпали, а кіловати ще є: як діяти

Замовник вичерпав суму за договором про закупівлю електроенергії, але на залишку залишилися кіловати. Із 1 жовтня замовнику потрібно укласти новий договір, щоб встигнути приєднатися до нового постачальника. Як бути із старим договором після розрахунку за вересень? Чи потрібно укладати додаткову угоду на зменшення обсягу?
1093

Закупівля постачання теплової енергії

Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
5450

Закупівля у монополіста

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
472

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді