У МОН наголосили на персональній відповідальності керівника за використані під час закупівель кошти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У МОН наголосили на персональній відповідальності керівника за використані під час закупівель кошти

МОН наголошує на тому, що в умовах воєнного стану керівник закладу, установи, підприємства несе персональну відповідальність за:

Також у Міністерстві нагадали, що закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану слід проводити відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169. А саме:

  • без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених у Законі № 922;
  • переліки та обсяги таких закупівель замовники визначають власним рішенням;
  • під час закупівель замовники мають дотримувати принципів публічних закупівель, а також ефективно та результативно використовувати бюджетні кошти;
  • такі закупівлі не включають до річного плану закупівель;
  • за результатами замовник оприлюднює в ЕСЗ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договір про закупівлю та всі додатки до нього — не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.

Органи Казначейства при реєстрації бюджетних зобов’язань щодо таких закупівель не переглядають документи, розміщені в ЕСЗ, як це визначає стаття 7 Закону № 922.

Джерело: лист МОН «Про здійснення публічних закупівель та обслуговування в органах Казначейства в умовах воєнного стану» від 22.03.2022 № 1/3593-22

Любі читачі, команда Експертус Держзакупівлі продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку.
Нагадуємо, що передплатникам
друкованної версії «Держзакупівлі»усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити
наш електронний журнал «Держзакупівлі» зі знижкою 50%.

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткова потреба у закупівлі

Протягом року у замовника може виникнути додаткова потреба у закупівлі. Дізнайтеся, як не помилитися із видом закупівлі та яку потребу вважати додатковою у 2025 році
20714

Відкладальна обставина в договорі про закупівлю

Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях.
7924

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
6519

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
124496

Укладаємо прямий договір з монополістом

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
6298

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді