У МОН наголосили на персональній відповідальності керівника за використані під час закупівель кошти

У МОН наголосили на персональній відповідальності керівника за використані під час закупівель кошти

МОН наголошує на тому, що в умовах воєнного стану керівник закладу, установи, підприємства несе персональну відповідальність за:

Також у Міністерстві нагадали, що закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану слід проводити відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169. А саме:

  • без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених у Законі № 922;
  • переліки та обсяги таких закупівель замовники визначають власним рішенням;
  • під час закупівель замовники мають дотримувати принципів публічних закупівель, а також ефективно та результативно використовувати бюджетні кошти;
  • такі закупівлі не включають до річного плану закупівель;
  • за результатами замовник оприлюднює в ЕСЗ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договір про закупівлю та всі додатки до нього — не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.

Органи Казначейства при реєстрації бюджетних зобов’язань щодо таких закупівель не переглядають документи, розміщені в ЕСЗ, як це визначає стаття 7 Закону № 922.

Джерело: лист МОН «Про здійснення публічних закупівель та обслуговування в органах Казначейства в умовах воєнного стану» від 22.03.2022 № 1/3593-22

Любі читачі, команда Експертус Держзакупівлі продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку.
Нагадуємо, що передплатникам
друкованної версії «Держзакупівлі»усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити
наш електронний журнал «Держзакупівлі» зі знижкою 50%.

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструменти та сервіси для закупівельника

Онлайн-інструменти закупівельника — це калькулятори й пошукові сервіси, які значно спростять вашу професійну рутину. Пропонуємо огляд найбільш затребуваних у закупівельній діяльності
8734

Стаття 631 ЦК: у договорі про закупівлю та у додаткових угодах

Замовники часто звертають увагу на положення частини 3 статті 631 ЦК, коли укладають договори про закупівлі. Проконсультуємо, коли можна застосувати цю норму у період воєнного стану, а колі — ні. Пояснимо ризики
48214

Настанови щодо етичної поведінки

Мінекономіки рекомендує використовувати Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, зокрема для розробки внутрішніх документів замовників. У статті — текст Настанов та 6 правил етичної поведінки
75

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
80252

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді