Імпорт будматеріалів для відбудови зруйнованої інфраструктури за спрощеною процедурою

Імпорт будматеріалів для відбудови зруйнованої інфраструктури за спрощеною процедурою

Кабмін спростив процедури щодо імпорту будівельної продукції, необхідної для відбудови зруйнованої інфраструктури

Відтак будівельну продукцію, яку виготовляють у країнах ЄС, ввозитимуть до України за спрощеною процедурою — на підставі документів (декларації показників будівельної продукції) відповідно до законодавства ЄС (Регламенту (ЄС) 305/2011). Такою декларацією європейський виробник засвідчує, що продукція відповідає встановленим вимогам щодо її якості, безпечності та екологічності.

Рішення уряду сприятиме безперебійному забезпеченню нашої країни будівельними виробами (продукцією), необхідними для:

  • відновлення пошкоджених об’єктів інфраструктури;
  • будівництва фортифікаційних споруд, військових та інших оборонних об’єктів;
  • будівництва об’єктів цивільного захисту населення;
  • будівництва будівель для постійного та тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб;
  • будівництва об’єктів промисловості, які переміщуються з територій воєнних дій тощо.

Нагадаємо, що раніше прийняли Закон України «Про надання будівельної продукції на ринку» від 02.09.2020 № 850-IX, що імплементує в національне законодавство європейський Регламент (ЄС) 305/2011. Зазначений закон у повному обсязі набере чинності з 01.01.2023.

За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України 

Любі читачі, команда Експертус Держзакупівлі продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку.

Нагадуємо, що зараз усі матеріали сайту доступні вам без обмежень.
У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка,
ви можете передплатити наш електронний журнал «Держзакупівлі».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27257

Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії

Замовник під час торгів висуває до учасників кваліфікаційні критерії. Учасники ж мають документально підтвердити свою відповідність заданим вимогам. Скільки критеріїв можна висувати за статтею 16 Закону № 922? Які тонкощі має знати замовник, щоб вберегтись від оскаржень?
9266

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
318

Аналіз рішень АМКУ 2024

З метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, було утворено Комісію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проаналізуємо останні показові рішення АМКУ
344

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді