Увага! Уряд вніс зміни до порядку закупівель в умовах воєнного стану

Увага! Уряд вніс зміни до порядку закупівель в умовах воєнного стану

Докладніше ►►►

КМУ відкоригував положення щодо проведення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану, які днями затвердив постановою від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169).

Зміни щодо переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг для інших закупівель.

Змінами установлено, що перелік та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг для замовників визначають:

  • рішенням органу управління державним майном суб’єкта господарювання державного сектору економіки;
  • рішенням органу управління комунальним майном;
  • рішенням відповідного органу управління суб’єкта господарювання, що провадить діяльність на об’єкті критичної інфраструктури з використанням майна комунального сектору економіки.

Якщо КМУ виконує повноваження суб’єкта управління державним майном або загальних зборів суб’єкта господарювання державного сектору економіки, переліки та обсяги закупівель товарів робіт і послуг за поданням замовника погоджує центральний орган виконавчої влади, який формує державну політику у сфері, в якій суб’єкт господарювання державного сектору економіки провадить свою діяльність з метою, визначеною його установчими документами.

Зміни щодо закупівель товарів, робіт і послуг, які замовники проводять в умовах воєнного стану.

КМУ наголосив, що не поширюється на договори, які укладені для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, така норма Постанови № 169: «замовники під час здійснення передбачених цією постановою закупівель повинні відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та забезпечувати оприлюднення укладеного договору в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів після його підписання. Зазначений строк продовжується на час неналежного функціонування електронної системи закупівель, підтверджений її адміністратором. Договір, не оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлений строк, є нікчемним».

А також КМУ встановив, що договори, які укладені для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, слід оприлюднити в ЕСЗ протягом 10 робочих днів після припинення чи скасування воєнного стану.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169» від 02.03.2022 № 176

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27257

Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії

Замовник під час торгів висуває до учасників кваліфікаційні критерії. Учасники ж мають документально підтвердити свою відповідність заданим вимогам. Скільки критеріїв можна висувати за статтею 16 Закону № 922? Які тонкощі має знати замовник, щоб вберегтись від оскаржень?
9266

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
318

Аналіз рішень АМКУ 2024

З метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, було утворено Комісію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проаналізуємо останні показові рішення АМКУ
344

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді