
Докладніше ►►►
Процедури закупівель та спрощені закупівлі, розпочаті до введення правового режиму воєнного стану в Україні, замовники завершують у порядку, визначеному Законом № 922.
У разі, якщо замовники, які розпочали процедури закупівлі до введення правового режиму воєнного стану в Україні, не мають можливості завершити такі процедури закупівлі у зв’язку із обставинами, що не залежать від замовників, вони можуть визнати тендер таким, що не відбувся, відповідно до частини 5 статті 32 Закону № 922 у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Для належного забезпечення потреб під час дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг за постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169.
Джерело: лист Мінекономіки «Щодо здійснення закупівель у період воєнного стану» від 04.03.2022 № 3304-04/9225-06
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Шукаєте зразок тендерної документації, що відповідає чинному закупівельному законодавству? Тримайте готові зразки від експертів системи «Експертус Держзакупівлі»
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі
Дізнайтеся, за яких умов бюджетна установа може встановити у договорі вимогу про попередню оплату за Постановою № 1070. Також ви дізнаєтеся про деякі підводні камені встановлення такої вимоги
Завдяки сервісу «Перевірка контрагента» ви зможете впевненіше проводити закупівлі та укладати договори, адже безплатно отримаєте в сервісі повне досьє, актуальне на момент запиту