АМКУ рішенням від 27.11.2025 визнав, що ТОВ «КОЛТРЕЙН», ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД» та ТОВ «ПРОЛОГ СЕРВІС» вчинили антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, проведених державним підприємством Міноборони «Державний оператор тилу» на закупівлю чохлів для фляг польових та сумок-підсумків бойових з очікуваною вартістю понад 150 млн грн

АМКУ встановив, що вказані суб’єкти господарювання узгодили між собою умови участі в закупівлях, завдяки чому конкуренція між ними була усунута. За порушення законодавства відповідачів оштрафували на загальну суму 26 867 392 грн.
Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника
Важливо: пріоритетами АМКУ на 2025 рік є, зокрема, виявлення й встановлення порушень законодавства про захист економічної конкуренції під час проведення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки.
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Дізнайтеся, за які правопорушення на уповноважену особу може чекати відповідальність