Довідка за статтею 17: вимагати чи ні

650

Запитання

Під час оголошення спрощеної закупівлі в ЕСЗ ніде не вказано надання довідки згідно зі ст. 17 Закону № 922. Чи обов'язково замовнику робити уточнення, чи учасник має сам надати довідку в довільній формі щодо ст. 17?

Відповідь


Спрощену закупівлю регламентує стаття 14 Закону № 922.

Вона скеровує, що вимоги до учасника та предмета закупівель замовник зазначає в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Одночасно положення статті 14 Закону № 922 не передбачають:

  • ані розроблення та затвердження тендерної документації;
  • ані встановлення кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону.

Замовники можуть встановлювати власні вимоги до учасників.

Як провести спрощену закупівлю на майданчику за 5 кроків

Тому замовнику під час спрощеної закупівлі у вимогах до учасників НЕ потрібно:

  • встановлювати кваліфікаційних критеріїв за статтею 16 Закону;
  • дотримувати підстав для відмови в участі у закупівлі за статтею 17 Закону.

Вимоги до учасників замовники формують самостійно. Окремі з цих вимог можуть бути аналогічними тим, що передбачені для конкурентних процедур закупівель у статтях 16 та 17 Закону.

Зважайте, що Мінекономіки у листі від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 не рекомендує встановлювати в оголошенні вимоги, які ускладнюватимуть подачу пропозицій. Адже спрощені закупівлі спрямовані на конкурентний відбір постачальника товару, надавача послуги чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника, так і для учасників.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструменти та сервіси для закупівельника

Онлайн-інструменти закупівельника — це калькулятори й пошукові сервіси, які значно спростять вашу професійну рутину. Пропонуємо огляд найбільш затребуваних у закупівельній діяльності
8836

Стаття 631 ЦК: у договорі про закупівлю та у додаткових угодах

Замовники часто звертають увагу на положення частини 3 статті 631 ЦК, коли укладають договори про закупівлі. Проконсультуємо, коли можна застосувати цю норму у період воєнного стану, а колі — ні. Пояснимо ризики
48305

Настанови щодо етичної поведінки

Мінекономіки рекомендує використовувати Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, зокрема для розробки внутрішніх документів замовників. У статті — текст Настанов та 6 правил етичної поведінки
75

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
80539