Відповідь
Детальний матеріал
Як закупити генератори з урахуванням локалізації
Переглянути
Визначити технічні характеристики генератора та уникнути дискримінаційних вимог допоможуть рекомендації.
- Вкажіть основні технічні параметри, які є критичними для виконання завдань. Зокрема, тип генератора, кількість фаз, тип двигуна, вид палива, напругу, потужність.
- Посилайтеся на державні стандарти та нормативи, яким повинні відповідати генератори. Це допоможе уникнути суб'єктивних вимог.
- За можливості уникайте вказівки конкретних брендів або моделей, якщо це не є критично необхідним. Якщо ж зазначаєте конкретну модель, вкажіть, що пропозиція може містити еквіваленти, які відповідають зазначеним технічним характеристикам.
- Вимагайте від учасників надати документальне підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним технічним характеристикам.
- Забезпечте, щоб усі вимоги були прозорими та обґрунтованими, а також відповідали реальним потребам закупівлі.
У роботі ви можете стикнутися з ситуацією, яку непросто вирішити самостійно. Допоможемо розібратися чи дійсно «не все так однозначно» у вашій закупівлі та знайдемо рішення. Передплатіть систему «Експертус Держзакупівлі» та звертайтеся до експертів у режимі реального часу через онлайн-чат
Чи можна включити декілька кодів ДК в один договір? Дізнайтеся, коли можна оформити закупівлю за різними предметами закупівель в одному договорі, аби не порушити законодавство
Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. А для новачків в закупівлях — роз’яснення, що таке Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
Як визначити код ДК – цим запитанням турбується кожен закупівельник перед початком закупівлі. Неправильне визначення коду ДК може призвести до порушень закупівельного законодавства. Все, що потрібно знати про код ДК – у статті
Скачайте готовий зразок запиту цінових пропозицій учасників ринку. Із статті також дізнаєтеся, як запит цінової пропозиції допоможе отримати бажаний предмет закупівлі
Для того щоб провести закупівлю замовнику потрібно визначити очікувану вартість, тобто суму коштів, що він планує витратити на те щоб придбати відповідний товар, послугу чи роботу