Чи обов’язково публікувати обгрунтування закупівель ЗПП на власному веб- сайті

2100
Автор
експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі

Запитання

Чи потрібно розміщувати обгрунтування на власному веб- сайті для закупівель ЗПП?

Відповідь

Детальний матеріал

Найпопулярніші запитання грудня 2024 року

Переглянути

Ні, обов’язку оприлюднювати обґрунтування для таких закупівель  немає.

За пунктом 4-1 Постанови № 710 головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів зобов’язані забезпечити:

  • обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
  • оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Водночас пункт 13 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначає, що конкурентна процедура закупівлі – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.

Отже, при здійсненні закупівлі через електронний каталог замовники не зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

додаток

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель

Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
15033

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю — питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
52026

Роз'яснення до Постанови № 710

З метою ефективного використання державних коштів, Уряд прийняв Постанову № 710, якою затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для низки замовників. У статті розглянемо, хто має дотримуватися положень Постанови № 710 та як це зробити
4511

Враховуємо вимоги локалізації закупівлі

Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
12334

Кінцевий строк подання тендерної пропозиції

Оприлюднюючи інформацію в ЕСЗ, пам'ятайте про строк, після якого закінчиться можливість будь-яких змін в документах та вимогах до учасників. Як визначити кінцевий строк подання тендерної пропозиції — роз'яснюємо у статті
10717