Чи можна змінити очікувану вартість та кількість, щоб повторно оголосити ЗПП

2079
Автор
керівник консультаційної групи Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, консультант з питань публічних/державних закупівель, Київ

Запитання

Постачальники, які прийшли на запит пропозицій постачальників написали письмову відмову від підписання договору. Тож замовник відхилив пропозиції обох учасників і запит не відбувся. Чи можна оголошувати новий запит пропозицій постачальників, але вже з іншою очікуваною вартістю та іншою кількістю товару?

Відповідь

Так, можна. Пояснимо докладніше.

Пункт 12 Особливостей визначає, що коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. грн, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник проводить закупівлю:

  • шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями,

або

Чи можна змінити очікувану вартість та кількість, щоб повторно оголосити ЗПП

При цьому Особливості не містять будь-яких обмежень та вказівок для замовників щодо проведення повторної закупівлі запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі.

Тож під час проведення повторного запиту пропозицій постачальників замовник має можливість змінити показники/характеристики предмета закупівлі, зокрема очікувану вартість предмета закупівлі.

Читайте консультації до теми:

✔️Відхилення в ЗПП: як бути, коли переможець не надсилає письмової відмови

✔️Як діяти, якщо запит пропозицій постачальників не відбувся

✔️Відхилення пропозиції переможця відбору та відміна ЗПП

✔️Коли розглядати наступного учасника, якщо відхилили переможця відбору в ЗПП

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля електроенергії через запит ціни пропозиції

Закупівля електроенергії через Прозорро Маркет для багатьох замовників є швидким вирішенням забезпечення потреби. Умови закупівлі спрощуються і все більше замовників схиляється до думки, що це оптимальний вихід для багатьох закупівель, які необхідні у найкоротший строк. Як закуповувати електроенергію через Прозорро Маркет — роз’яснює експерт
8475

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
114203

Що робити з недобросовісними учасниками в запиті пропозицій

Розберемося з питаннями: що робити, якщо учасник запиту пропозицій виявився ненадійним? Як діяти щоб вберегти себе і колег від ситуацій, коли постачальник не виходить на зв’язок, заявляє, що не має потрібного товару або просто відмовляється підписувати договір?
443

Як використовувати електронний каталог для закупівлі товарів

Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
11569