НАПК внесло изменения в Типовое положение об антикоррупционных действиях уполномоченных

RU UA
Национальное агентство по предупреждению коррупции (НАПК) обновило Типовое положение об уполномоченном подразделении (уполномоченное лицо) по вопросам предотвращения и выявления коррупции.

 

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Изменения учитывают предложения самих антикоррупционных уполномоченных и практики применения Типового положения в 2020 - 2021 годах.

Обновленное Типовое положение усиливает гарантии независимости уполномоченных и предусматривает следующие изменения:

  • структурировано функции и права антикоррупционных уполномоченных;
  • антикоррупционные уполномоченные общегосударственных органов отныне имеют координирующую роль касающуюся уполномоченных территориальных органов и подведомственных юридических лиц;
  • антикоррупционные уполномоченные получают право за собственной подписью вести переписку со специально уполномоченными субъектами в сфере противодействия коррупции (например, НАПК и Национальным антикоррупционным бюро Украины);
  • упрощен порядок отчетности уполномоченных в НАПК.

По материалам НАПК

 

ВНИМАНИЕ!  

Быть в курсе событий и обновлений стало еще легче! Подписывайтесь на наш FB и читайте важные новости от портала «Госзакупки» первыми.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5327

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6231

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9041

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4943

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5938

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді