НАПК внесло изменения в Типовое положение об антикоррупционных действиях уполномоченных

RU UA
Национальное агентство по предупреждению коррупции (НАПК) обновило Типовое положение об уполномоченном подразделении (уполномоченное лицо) по вопросам предотвращения и выявления коррупции.

 

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Изменения учитывают предложения самих антикоррупционных уполномоченных и практики применения Типового положения в 2020 - 2021 годах.

Обновленное Типовое положение усиливает гарантии независимости уполномоченных и предусматривает следующие изменения:

  • структурировано функции и права антикоррупционных уполномоченных;
  • антикоррупционные уполномоченные общегосударственных органов отныне имеют координирующую роль касающуюся уполномоченных территориальных органов и подведомственных юридических лиц;
  • антикоррупционные уполномоченные получают право за собственной подписью вести переписку со специально уполномоченными субъектами в сфере противодействия коррупции (например, НАПК и Национальным антикоррупционным бюро Украины);
  • упрощен порядок отчетности уполномоченных в НАПК.

По материалам НАПК

 

ВНИМАНИЕ!  

Быть в курсе событий и обновлений стало еще легче! Подписывайтесь на наш FB и читайте важные новости от портала «Госзакупки» первыми.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15875

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44240

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5739

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6562

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді