НАПК внесло изменения в Типовое положение об антикоррупционных действиях уполномоченных

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Национальное агентство по предупреждению коррупции (НАПК) обновило Типовое положение об уполномоченном подразделении (уполномоченное лицо) по вопросам предотвращения и выявления коррупции.

 

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Изменения учитывают предложения самих антикоррупционных уполномоченных и практики применения Типового положения в 2020 - 2021 годах.

Обновленное Типовое положение усиливает гарантии независимости уполномоченных и предусматривает следующие изменения:

  • структурировано функции и права антикоррупционных уполномоченных;
  • антикоррупционные уполномоченные общегосударственных органов отныне имеют координирующую роль касающуюся уполномоченных территориальных органов и подведомственных юридических лиц;
  • антикоррупционные уполномоченные получают право за собственной подписью вести переписку со специально уполномоченными субъектами в сфере противодействия коррупции (например, НАПК и Национальным антикоррупционным бюро Украины);
  • упрощен порядок отчетности уполномоченных в НАПК.

По материалам НАПК

 

ВНИМАНИЕ!  

Быть в курсе событий и обновлений стало еще легче! Подписывайтесь на наш FB и читайте важные новости от портала «Госзакупки» первыми.

Статті за темою

Усі статті за темою

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
49978

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
18707

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
7704

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
7765

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9573

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді