Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оновило Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції.

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Зміни враховують пропозиції самих антикорупційних уповноважених та практики застосування Типового положення у 2020 – 2021 роках.

Оновлене Типове положення посилює гарантії незалежності уповноважених та передбачає такі зміни:

  • структуровано функції та права антикорупційних уповноважених;
  • антикорупційні уповноважені загальнодержавних органів відтепер мають координуючу роль щодо уповноважених територіальних органів та підвідомчих юридичних осіб;
  • антикорупційні уповноважені отримують право за власним підписом вести листування зі спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції (наприклад, з НАЗК та Національним антикорупційним бюро України);
  • спрощено порядок звітування уповноважених до НАЗК.

За матеріалами НАЗК

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8382

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
50940

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
19080

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
7954

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9629

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді