Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

UA RU
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оновило Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції.

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Зміни враховують пропозиції самих антикорупційних уповноважених та практики застосування Типового положення у 2020 – 2021 роках.

Оновлене Типове положення посилює гарантії незалежності уповноважених та передбачає такі зміни:

  • структуровано функції та права антикорупційних уповноважених;
  • антикорупційні уповноважені загальнодержавних органів відтепер мають координуючу роль щодо уповноважених територіальних органів та підвідомчих юридичних осіб;
  • антикорупційні уповноважені отримують право за власним підписом вести листування зі спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції (наприклад, з НАЗК та Національним антикорупційним бюро України);
  • спрощено порядок звітування уповноважених до НАЗК.

За матеріалами НАЗК

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5326

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6229

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9041

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4943

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді