Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

UA RU
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) оновило Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції.

Типове положення про антикорупційних уповноважених: НАЗК внесло зміни

Зміни враховують пропозиції самих антикорупційних уповноважених та практики застосування Типового положення у 2020 – 2021 роках.

Оновлене Типове положення посилює гарантії незалежності уповноважених та передбачає такі зміни:

  • структуровано функції та права антикорупційних уповноважених;
  • антикорупційні уповноважені загальнодержавних органів відтепер мають координуючу роль щодо уповноважених територіальних органів та підвідомчих юридичних осіб;
  • антикорупційні уповноважені отримують право за власним підписом вести листування зі спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції (наприклад, з НАЗК та Національним антикорупційним бюро України);
  • спрощено порядок звітування уповноважених до НАЗК.

За матеріалами НАЗК

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44235

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5738

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді