Зміни до антимонопольного законодавства — АМКУ отримає більше повноважень

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У ВРУ зареєстрували проєкт Закону про зміни до законодавства України про захист економічної конкуренції (щодо впорядкування питання направлення вимог органами Антимонопольного комітету України)

Зміни до антимонопольного законодавства — АМКУ отримає більше повноважень

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника

Законопроєкт передбачає зміни до

  • Закону України «Про Антимонопольний комітет України» від 25.11.1993 № 3659-XII; 
  • Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III. 

АМКУ на підставі судового рішення господарського суду матиме право отримувати інформацію, яка знаходиться в постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, та яку обробляють під час надання послуг електронних комунікацій. Зокрема, це інформація про:  

  • абонента; 
  • факти надання електронних комунікаційних послуг, у тому числі їх: 
  • тривалість; 
  • зміст, маршрути передавання;  
  • дані про розташування термінального обладнання тощо. 

АМКУ зможе запитувати інформацію шляхом направлення листів та вимог про надання інформації. Мінімальний строк надання відповіді на вимогу АМКУ — не менше 7 днів з дня її одержання. 

Окрім того, у законопроєкті пропонують

  • встановити, що порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є:  
  • неподання інформації;  
  • подання інформації в неповному обсязі; 
  • подання недостовірної інформації саме на вимогу АМКУ; 
  • встановити відповідальність у вигляді штрафу лише у випадку, якщо відсутність інформації перешкоджає реалізації завдань АМКУ; 
  • накладати штрафи за «інформаційні» порушення у сфері захисту економічної конкуренції у розмірі до 1 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, не прив’язуючись до відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік. 

Джерело: офіційний сайт ВРУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29735

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8788

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
243

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18940

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді