У ВРУ зареєстрували проєкт Закону про зміни до законодавства України про захист економічної конкуренції (щодо впорядкування питання направлення вимог органами Антимонопольного комітету України)

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника
Законопроєкт передбачає зміни до:
- Закону України «Про Антимонопольний комітет України» від 25.11.1993 № 3659-XII;
- Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III.
АМКУ на підставі судового рішення господарського суду матиме право отримувати інформацію, яка знаходиться в постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, та яку обробляють під час надання послуг електронних комунікацій. Зокрема, це інформація про:
- абонента;
- факти надання електронних комунікаційних послуг, у тому числі їх:
- тривалість;
- зміст, маршрути передавання;
- дані про розташування термінального обладнання тощо.
АМКУ зможе запитувати інформацію шляхом направлення листів та вимог про надання інформації. Мінімальний строк надання відповіді на вимогу АМКУ — не менше 7 днів з дня її одержання.
Окрім того, у законопроєкті пропонують:
- встановити, що порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є:
- неподання інформації;
- подання інформації в неповному обсязі;
- подання недостовірної інформації саме на вимогу АМКУ;
- встановити відповідальність у вигляді штрафу лише у випадку, якщо відсутність інформації перешкоджає реалізації завдань АМКУ;
- накладати штрафи за «інформаційні» порушення у сфері захисту економічної конкуренції у розмірі до 1 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, не прив’язуючись до відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік.
Джерело: офіційний сайт ВРУ
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті