АМКУ: У 2021 році на Укрзалізницю було подано понад 320 скарг на порушення у сфері публічних закупівель

3 грудня у Києві відбувся захід EBA INFRASTRUCTURE DAY 2021, на якому підвели підсумки роботи ключових галузей інфраструктури у цьому році, а також обговорювали плани на наступний рік. У заході взяли участь керівники Антимонопольного комітету, Міністерства інфраструктури, АТ «Укрзалізниця», АТ «Укрпошта» та численні представники ділових кіл.

Як встановити вимоги до змісту обґрунтування АНЦ в тендерній документації

 АМКУ: У 2021 році на Укрзалізницю було подано понад 320 скарг за порушення у сфері публічних закупівель


Під час однієї з дискусійних панелей, а саме - «Залізнична галузь», виступила голова АМКУ Ольга Піщанська, яка зауважила, що Антимонопольний комітет завжди проявляв підвищену увагу до діяльності Укрзалізниці з огляду на масштаб та вплив державного монополіста на економіку країни.

«У минулі роки це державне підприємство чи не найчастіше за інших фігурувало у різних справах Антимонопольного комітету. І на його адресу було видано чи не найбільше рекомендацій. Водночас хочу наголосити, що усі наші рекомендації підприємство виконує, а в останній рік значно зменшилася кількість заяв до АМКУ на дії монополіста. Це може свідчити про зміну відношення УЗ до виконання вимог конкурентного законодавства», – відзначила Ольга Піщанська.

Окремо голова АМКУ зупинилася і на сфері публічних закупівель. За її словами, у 2021 році до органу оскарження АМКУ на Укрзалізницю та її філії було подано понад 320 скарг. У майже половині з них Комітет встановив порушення.

Ольга Піщанська закликала представників бізнесу обов’язково звертатися до Комітету, у разі якщо дії державного монополіста порушують конкурентне законодавство.

Джерело: Антимонопольний комітет України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
212

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2467

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
102

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1204

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді