Для українських військових запускають Brave1 Market — маркетплейс новітніх технологій
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, підрозділи самостійно обиратимуть техніку, якою хочуть воювати, купуватимуть її за кошти військової частини. Платформа працюватиме як інтернет-магазин — на зразок Amazon або Rozetka, але замість звичайних товарів — інновації.
На маркетплейсі вже представлено 1 000+ рішень:
- БпЛА;
- наземні роботи;
- РЕБ та РЕР;
- комплектуючі;
- засоби на базі ШІ;
- програмне забезпечення й боєприпаси.
«Зараз військові самі шукають виробників та розробки в інтернеті, через знайомих й інші підрозділи, тому доступ до інформації обмежений. Маркетплейс значно спростить взаємодію між розробниками та військовими. Захисники зможуть за кілька кліків обрати потрібну технологію, порівняти характеристики різних засобів, звʼязатися з виробником й укласти пряму угоду», — зазначив Михайло Федоров.
Він додав, що маркетплейс допоможе розв’язати проблему з поширенням ефективних технологій, адже військові часто не знають про засоби, які вже є на ринку і які можуть допомогти їм ефективно виконувати завдання. Задля безпеки військові авторизуватимуться в маркетплейсі через Дію. Особливо сенситивна інформація міститься в закритому каталозі, доступ до якого мають лише верифіковані військовослужбовці через систему «Дельта».