Як повернути товар, якщо його ціна змінилася – Держпродспоживслужба
Весняний інтенсив для закупівельників
Держпродспоживслужба зазначає, якщо товар виявився неякісним і доведено, що істотний недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти. Наприклад, експертиза показала, що придбаний смартфон не вмикається через програмний збій.
На момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- на повернення суми, зазначеної в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- на повернення суми, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася (п. 7 ст. 8 Закону «Про захист прав споживачів»).
Тож, якщо:
- ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі;
- ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
У випадку, якщо ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги згідно чинного законодавства – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби в своєму регіоні.
Джерело: офіційний сайт Держпродспоживслужби