Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Це забезпечить протягом тривалого періоду можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладений електронний підпис.
Механізм, за яким надавач електронних довірчих послуг передає центральному засвідчувальному органу документи, якщо припиняє діяльність, визначає Порядок зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі – Порядок).
Також КМУ визнав такими, що втратили чинність, постанови:
- «Про затвердження Порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10 жовтня 2018 р. № 821;
- «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. № 193;
- «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» від 17 березня 2021 р. № 227.
Джерело: постанова КМУ «Деякі питання зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10.12.2024 № 1408