Євроінтеграційні зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

У процесі імплементації європейського законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг КМУ ухвалив постанову щодо зберігання документів, отриманих під час надання таких послуг надавачами

Євроінтеграційні зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

КЕП у публічних закупівлях

Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Це забезпечить протягом тривалого періоду можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладений електронний підпис.

Механізм, за яким надавач електронних довірчих послуг передає центральному засвідчувальному органу документи, якщо припиняє діяльність, визначає Порядок зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі – Порядок).

Також КМУ визнав такими, що втратили чинність, постанови:

  • «Про затвердження Порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10 жовтня 2018 р. № 821;
  • «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. № 193;
  • «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» від 17 березня 2021 р. № 227.

Джерело: постанова КМУ «Деякі питання зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10.12.2024 № 1408

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля виробів медичного призначення

У статті — про порядок визначення предмета закупівлі для медичних виробів; про використання національного класифікатора НК 024:2023; про заповнення інформації в ЕСЗ під час закупівлі медвиробів
5549

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2025

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
90458

Гарантійний лист: зразок, шаблон, бланк

Отримали гарантійний лист від виробника? Переконайтеся, що документ оформлений правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує гарантійний лист та коли печатка — обов’язкова
41574

Як подати скаргу до Антимонопольного комітету

Учасники закупівель мають знати порядок розгляду скарг у сфері публічних закупівель, для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Як відбувається оскарження публічних закупівель — розглянемо у статті
5224

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді