Євроінтеграційні зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

У процесі імплементації європейського законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг КМУ ухвалив постанову щодо зберігання документів, отриманих під час надання таких послуг надавачами

Євроінтеграційні зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

КЕП у публічних закупівлях

Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Це забезпечить протягом тривалого періоду можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладений електронний підпис.

Механізм, за яким надавач електронних довірчих послуг передає центральному засвідчувальному органу документи, якщо припиняє діяльність, визначає Порядок зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (далі – Порядок).

Також КМУ визнав такими, що втратили чинність, постанови:

  • «Про затвердження Порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10 жовтня 2018 р. № 821;
  • «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 3 березня 2020 р. № 193;
  • «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» від 17 березня 2021 р. № 227.

Джерело: постанова КМУ «Деякі питання зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10.12.2024 № 1408

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Дефектний акт — зразок

На балансі кожного замовника перебуває хоча б один основний засіб. Коли настає час ремонтувати його або списати, необхідно оформити документи. Сьогодні розглянемо дефектний акт. Що таке дефектний акт, коли, хто та як має його оформити? Роз’яснення, зразок та бланк для вас — у статті
77458

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
20

Звіт про виконання договору про закупівлю

Пояснимо, коли та як замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Дізнайтеся ключові аспекти звітування за видами закупівель, вимоги та строки оприлюднення звіту про виконання
59901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді