КМУ змінив порядок зберігання електронних підписів

Затверджено новий Порядок зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг

КМУ змінив порядок використання електронних підписів

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у публічних закупівлях

Також КМУ постановою припинив дію:

  • постанови КМУ від 10.10.2018 № 821 «Про затвердження Порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг»
  • постанови КМУ від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».

Тобто скасовано постанову, яка давала можливість використовувати удосконалені електронні підписи і печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.

Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Такий підхід дозволяє забезпечити протягом тривалого періоду часу можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладено електронний підпис – зазначено на сайті КМУ.

Джерело: офіційний сайт КМУ, Telegram-канал Тараса Мельничука

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля виробів медичного призначення

У статті — про порядок визначення предмета закупівлі для медичних виробів; про використання національного класифікатора НК 024:2023; про заповнення інформації в ЕСЗ під час закупівлі медвиробів
5549

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2025

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
90442

Гарантійний лист: зразок, шаблон, бланк

Отримали гарантійний лист від виробника? Переконайтеся, що документ оформлений правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує гарантійний лист та коли печатка — обов’язкова
41566

Як подати скаргу до Антимонопольного комітету

Учасники закупівель мають знати порядок розгляду скарг у сфері публічних закупівель, для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Як відбувається оскарження публічних закупівель — розглянемо у статті
5223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді