НАЗК та Міноборони презентували результати дослідження «Корупційні ризики під час здійснення централізованих тилових закупівель для ЗСУ»

24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі
Мета дослідження – вдосконалити систему оборонних закупівель та впровадити рекомендації, надані за результатами Стратегічного огляду системи оборонних закупівель України.
Дослідження містить перелік корупційних ризиків, поширених у сфері оборонних закупівель, зокрема, на етапах планування, підготовки до проведення закупівлі, контролю виконання умов договору.
За результатами дослідження серед ключових проблем, зокрема:
- несистематичні та неузгоджені зміни правового регулювання у сфері оборонних закупівель;
- дублювання функцій між міністерствами, що формують політику у сфері оборонних закупівель;
- неналежне планування переліку потреб та обсягів оборонних закупівель;
- відсутність належної перевірки контрагентів;
- необґрунтована зміна істотних умов договору;
- відсутність достатнього механізму для здійснення належного контролю за виконанням умов договору.
Дослідження містить рекомендації до кожного з корупційних ризиків, виконання яких має сприяти їхній мінімізації.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
Перегляньте записи вебінарів по оборонним закупівлям. А щоб отримати сертифікат — зареєструйтеся на сайті
Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
Для забезпечення потреб сектору безпеки й оборони державні замовники у сфері оборони, служби державного замовника, військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважені державним замовником, проводять оборонні закупівлі, у т. ч. закуповують товари оборонного призначення. Розглянемо детальніше які ж це товари, коли вони не вважатимуться такими та коли операції з постачання товарів оборонного призначення звільнятимуть від оподаткування ПДВ