Держоператор тилу застосовуватиме обмежувальні заходи до недобросовісних постачальників

Державний оператор тилу розробив обмежувальні заходи для постачальників, які не виконують свої зобов'язання за укладеними договорами

Держоператор тилу застосовуватиме обмежувальні заходи до недобросовісних постачальників

ВЕБІНАР. Як оборонному замовнику правильно провести спрощену закупівлю

Порівняльна таблиця змін до Закону № 922

Зокрема, вони передбачають відмову від встановлення ділових відносин з ДОТ на майбутнє, як наслідок – дискваліфікацію у подальших закупівельних процедурах. Застосування обмежень визначатиме дворівнева комісія з можливістю оскарження такого рішення. Максимальний термін такого обмеження – 1 рік з дня набуття чинності рішення комісії. 

Застосування обмежувального заходу відбуватиметься через режим оперативно-господарських санкцій, передбачених Господарським кодексом України. Відповідно це слугуватиме додатковою мотивацією для постачальників щодо підвищення відповідального ставлення до забезпечення військовослужбовців ЗСУ.

Так, застосування обмежувальних заходів торкнеться тих постачальників, які:

  • порушують антикорупційне/санкційне законодавство;
  • постачають фальсифіковану або неякісну продукцію;
  • мають низький відсоток постачання (SLA);
  • надають недостовірні або підроблені документи на товари.

Для забезпечення прозорості та відкритості процесу у ДОТ створено дві комісії:

  • перша комісія розглядає питання застосування обмежувального заходу по суті;
  • друга – розглядає скарги щодо застосування обмежувального заходу з боку постачальника.

Постачальник має право оскаржити таке рішення протягом 5 робочих днів з моменту винесення рішення по суті.

«Наразі ДОТ має успішну судову практику щодо правомірності застосування оперативно– господарських санкцій у вигляді відмови від встановлення ділових відносин на майбутнє та можливість дискваліфікації таких постачальників у торгах. Ми продовжуємо удосконалювати механізми доброчесної співпраці з постачальниками, тим самим задовольняючи суспільний запит на прозорість та справедливість у сфері публічних закупівель», – під час презентації заявив Дмитро Бігунець, директор з управління ризиками та комплаєнс ДОТ.

Реалізація законодавства у системі публічних закупівель наразі дозволяє створити справедливі правила гри для всіх постачальників. Перевага  механізму полягає у можливості врахування попереднього досвіду взаємодії підприємства з ДОТ, проте, регуляторна функція має бути визначена чітко та прозоро, щоб зберегти ту межу, яка пролягає між надійними партнерами та недоброчесними контрагентами. 

Джерело: офіційний сайт ДОТ

службова записка на закупівлю

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке спрощена закупівля

Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
2372

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

Закупівлі для потреб оборони відіграють ключову роль у забезпеченні національної безпеки та суверенітету країни. Крім цього оборонні закупівлі відрізняються від «класичних» публічних закупівель. Розберімося у законодавчому регулюванні оборонних закупівель в умовах воєнного стану
2157

Оборонні закупівлі із застосуванням ЕСЗ

Оборонні закупівлі мають ряд особливостей. Ключові аспекти закупівель за спрощеними торгами із застосуванням електронної системи роз’яснює експерт. Будьте уважні, адже станом 30 квітня 2021 року в системі Прозорро вже було зафіксовано закупівлі на загальну суму понад 360 млн. грн згідно з цією процедурою, що суперечить вимогам Закону України «Про оборонні закупівлі», оскільки закупівлям за оборонними процедурами має передувати затвердження трьохрічного плану закупівель та визначення Кабінетом Міністрів України переліку замовників в сфері оборони .
1379

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді