❗️ ДАСУ починає працювати з оновленими індикаторами ризиків

Автор
головний редактор порталу «Держзакупівлі»
30 жовтня набув чинності наказ Мінфіну № 476, яким затверджено оновлену Методику визначення автоматичних індикаторів ризику «red flags» – закупівель, що мають ознаки можливих порушень законодавства

ДАСУ починає працювати з оновленими автоматичними індикаторами ризиків для упередження зловживань у сфері закупівель

Через які дії замовника можуть спрацювати індикатори ризику

Про це заявила Голова Державної аудиторської служби України Алла Басалаєва.

«Восени 2022 року була прийнята постанова Кабінету Міністрів № 1178, яка дозволяє в умовах воєнного стану проводити електронні закупівлі більш оперативно, щоб забезпечувати нагальні потреби країни під час збройної агресії. Водночас спрощені умови збільшили ризики зловживань учасниками торгів. Відтепер система моніторингу закупівель у системі Prozorro стає більш ефективною та сфокусованою на ризиках», – зазначила Алла Басалаєва.

Оновлена ризик-система:

  • враховує особливості здійснення публічних закупівель під час дії воєнного стану;
  • спрямована на підвищення ефективності моніторингу закупівель, запобігання можливим порушенням замовниками.

За словами Алли Басалаєвої, якщо автоматичні індикатори ризиків «red flags» позначать закупівлю як ризикову, то це стане сигналом аудиторам Держаудитслужби для початку моніторингу закупівель.

Нагадаємо, що автоматичні індикатори ризику були оновлені Держаудитслужбою за підтримки Світового банку та ДП «Prozorro».

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44221

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6554

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді