Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

18 жовтня 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 1194, якою внесено комплексні зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки (ДАП)

Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

Перевірка та моніторинг закупівель

Серед ключових причин внесення змін:

  • необхідність коригування пріоритетів державної політики через воєнний стан,
  • перерозподіл повноважень органів влади,
  • а також скорочений період реалізації ДАП. 

Прийняті зміни є результатом спільної конструктивної роботи 85 органів, що впродовж 30 експертних зустрічей досягли консолідованої позиції. 

Зазначені зміни:

  • синхронізують Програму з іншими державними документами стратегічного та планового характеру;
  • враховують часові, експертні та інші ресурсних обмеження, а також умови та пріоритети, що диктуються воєнним станом;
  • актуалізують джерела фінансування, даючи змогу ширше залучати кошти міжнародної технічної допомоги.

«Схвалені Урядом зміни забезпечать  оперативніше та ефективніше виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки та Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки, що дозволить суттєво зменшити рівень корупції в Україні. Реалізація актуалізованих заходів ДАП створить передумови для викорінення поширених корупційних практик у найбільш уражених корупцією сферах, передусім завдяки впровадженню галузевих реформ», – зазначив заступник Голови НАЗК Дмитро Калмиков.

Кожен громадянин може відстежити, як органи влади впроваджують антикорупційні заходи у різних сферах, завдяки сучасній інформаційній системі моніторингу реалізації державної інформаційної політики.

НАЗК нагадує, Уряд схвалив ДАП 4 березня 2023 року. ДАП передбачає заходи у 15 сферах для зменшення рівня корупції та забезпечення доброчесності, зокрема:

  • у судочинстві;
  • обороні;
  • правоохоронній діяльності;
  • державному регулюванні економіки;
  • митній справі та оподаткуванні;
  • містобудуванні та управлінні земельними ресурсами;
  • корпоративному управлінні державними підприємствами;
  • освіті;
  • охороні здоров'я;
  • соціальному захисті тощо.

Крім того, документ передбачає впровадження 63 нових цифрових продуктів, які дозволять суттєво зменшити можливості для будь-яких зловживань.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

Статті за темою

Усі статті за темою

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
6812

Що таке конфлікт інтересів

Якщо ви проводите публічні закупівлі, маєте чітко розуміти, що таке «конфлікт інтересів». Якщо цього не врахуєте, ризикуєте наразитися на штраф та визнання договору недійсним. Головне про види конфліктів, відповідальність та запобігання їм — роз’яснює експерт
10586

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
17934

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
48389

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді