Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

18 жовтня 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 1194, якою внесено комплексні зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки (ДАП)

Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

Межі відповідальності уповноваженої особи і керівника

Серед ключових причин внесення змін:

  • необхідність коригування пріоритетів державної політики через воєнний стан,
  • перерозподіл повноважень органів влади,
  • а також скорочений період реалізації ДАП. 

Прийняті зміни є результатом спільної конструктивної роботи 85 органів, що впродовж 30 експертних зустрічей досягли консолідованої позиції. 

Зазначені зміни:

  • синхронізують Програму з іншими державними документами стратегічного та планового характеру;
  • враховують часові, експертні та інші ресурсних обмеження, а також умови та пріоритети, що диктуються воєнним станом;
  • актуалізують джерела фінансування, даючи змогу ширше залучати кошти міжнародної технічної допомоги.

«Схвалені Урядом зміни забезпечать  оперативніше та ефективніше виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки та Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки, що дозволить суттєво зменшити рівень корупції в Україні. Реалізація актуалізованих заходів ДАП створить передумови для викорінення поширених корупційних практик у найбільш уражених корупцією сферах, передусім завдяки впровадженню галузевих реформ», – зазначив заступник Голови НАЗК Дмитро Калмиков.

Кожен громадянин може відстежити, як органи влади впроваджують антикорупційні заходи у різних сферах, завдяки сучасній інформаційній системі моніторингу реалізації державної інформаційної політики.

НАЗК нагадує, Уряд схвалив ДАП 4 березня 2023 року. ДАП передбачає заходи у 15 сферах для зменшення рівня корупції та забезпечення доброчесності, зокрема:

  • у судочинстві;
  • обороні;
  • правоохоронній діяльності;
  • державному регулюванні економіки;
  • митній справі та оподаткуванні;
  • містобудуванні та управлінні земельними ресурсами;
  • корпоративному управлінні державними підприємствами;
  • освіті;
  • охороні здоров'я;
  • соціальному захисті тощо.

Крім того, документ передбачає впровадження 63 нових цифрових продуктів, які дозволять суттєво зменшити можливості для будь-яких зловживань.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29830

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8798

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
260

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18984

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді