Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

18 жовтня 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 1194, якою внесено комплексні зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки (ДАП)

Внесені зміни до Державної антикорупційної програми на 2023 – 2025 роки

Перевірка та моніторинг закупівель

Серед ключових причин внесення змін:

  • необхідність коригування пріоритетів державної політики через воєнний стан,
  • перерозподіл повноважень органів влади,
  • а також скорочений період реалізації ДАП. 

Прийняті зміни є результатом спільної конструктивної роботи 85 органів, що впродовж 30 експертних зустрічей досягли консолідованої позиції. 

Зазначені зміни:

  • синхронізують Програму з іншими державними документами стратегічного та планового характеру;
  • враховують часові, експертні та інші ресурсних обмеження, а також умови та пріоритети, що диктуються воєнним станом;
  • актуалізують джерела фінансування, даючи змогу ширше залучати кошти міжнародної технічної допомоги.

«Схвалені Урядом зміни забезпечать  оперативніше та ефективніше виконання заходів Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки та Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки, що дозволить суттєво зменшити рівень корупції в Україні. Реалізація актуалізованих заходів ДАП створить передумови для викорінення поширених корупційних практик у найбільш уражених корупцією сферах, передусім завдяки впровадженню галузевих реформ», – зазначив заступник Голови НАЗК Дмитро Калмиков.

Кожен громадянин може відстежити, як органи влади впроваджують антикорупційні заходи у різних сферах, завдяки сучасній інформаційній системі моніторингу реалізації державної інформаційної політики.

НАЗК нагадує, Уряд схвалив ДАП 4 березня 2023 року. ДАП передбачає заходи у 15 сферах для зменшення рівня корупції та забезпечення доброчесності, зокрема:

  • у судочинстві;
  • обороні;
  • правоохоронній діяльності;
  • державному регулюванні економіки;
  • митній справі та оподаткуванні;
  • містобудуванні та управлінні земельними ресурсами;
  • корпоративному управлінні державними підприємствами;
  • освіті;
  • охороні здоров'я;
  • соціальному захисті тощо.

Крім того, документ передбачає впровадження 63 нових цифрових продуктів, які дозволять суттєво зменшити можливості для будь-яких зловживань.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

Статті за темою

Усі статті за темою

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
7918

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8678

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
51641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді