Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час виїзного засідання Уряду в Миколаївській області доручив віднести до захищених статей бюджету фінансування виробництва зброї та військової техніки. Зокрема, тих позицій, які передбачені програмою «Зброя перемоги»
ВЕБІНАР. Як оборонному замовнику правильно провести спрощену закупівлю
Міністерство економіки разом з Міністерством оборони, Міністерством фінансів та Міністерством з питань стратегічних галузей промисловості мають розробити відповідні законодавчі зміни.
«Україна постійно потребує зброї та військової техніки. Але сьогодні через законодавчі обмеження ми не можемо фінансувати з державного бюджету довгострокові військові контракти. Маємо виправити цю ситуацію», – наголосив Денис Шмигаль.
За його словами, це може бути певний відсоток від усіх видатків на закупівлю озброєння, але виробники мають точно знати, що довгострокові контракти з державою на виробництво необхідної зброї стабільні та фінансово гарантовані.
«Це допоможе бізнесу активніше розвивати цей напрямок, а державі – вчасно та ритмічно отримувати нове озброєння», – відзначив Прем’єр-міністр.
Джерело: офіційний сайт КМУ
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану
Закупівлі для потреб оборони відіграють ключову роль у забезпеченні національної безпеки та суверенітету країни. Крім цього оборонні закупівлі відрізняються від «класичних» публічних закупівель. Розберімося у законодавчому регулюванні оборонних закупівель в умовах воєнного стану
Проведення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану КМУ урегулював постановою від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169). В нюансах допоможе розібратися експерт.
Оборонні закупівлі мають ряд особливостей. Ключові аспекти закупівель за спрощеними торгами із застосуванням електронної системи роз’яснює експерт. Будьте уважні, адже станом 30 квітня 2021 року в системі Прозорро вже було зафіксовано закупівлі на загальну суму понад 360 млн. грн згідно з цією процедурою, що суперечить вимогам Закону України «Про оборонні закупівлі», оскільки закупівлям за оборонними процедурами має передувати затвердження трьохрічного плану закупівель та визначення Кабінетом Міністрів України переліку замовників в сфері оборони .