БЕБ виявило ризикові тендери на будівництво укриттів на понад 89 млн грн

БЕБ у Полтавській області спільно з фахівцями робочої групи «Прозорість та підзвітність» при Полтавській обласній військовій адміністрації перевірили 3 ризикові закупівлі вартістю понад 89 млн грн

БЕБ виявило ризикові тендери на будівництво укриттів на понад 89 млн грн

Перевірка та моніторинг закупівель

Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому оголосило тендери на:

  • будівництво укриття для міської гімназії;
  • ремонт шкільної їдальні;
  • реконструкцію тиру у захисну споруду для ще однієї полтавської школи. 

Під час інформаційно-аналітичної роботи аналітики встановили, що компанія-переможець всіх трьох тендерів фігурує у кількох кримінальних провадженнях

Розслідування одного з них здійснюється за фактом привласнення та розтрати бюджетних коштів під час виконання аналогічних робіт. Замовником вищезгаданої публічної закупівлі є Управління капітального будівництва міськвиконкому.

Наразі аналітики територіального управління рекомендували замовнику розірвати договори

БЕБ нагадує, що на початку 2024 року за рекомендаціями аналітиків ТУ БЕБ Управління капітального будівництва Полтавської міської ради розірвало ризиковий договір з цією ж компанією. Тоді на капітальний ремонт Полтавської ДЮСШ з місцевого бюджету планували витрати 17,7 млн грн.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15850

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44226

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5731

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6556

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді