Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Суди двох інстанцій ухвалили рішення на користь Держаудитслужби щодо розірвання договору на ремонт вулиці в селі Підгайці (Волинська область) за 14 млн 865 тис. 758 гривень

Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Як у січні організувати роботу з Казначейством

В електронній системі закупівель Prozorro місцева сільська рада оголосила тендер на капітальний ремонт вулиці. За результатами моніторингу аудиторами було виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Житлобуд-2», обраного переможцем торгів, не відповідала вимогам тендерної документації.

Однак сільрада не відхилила пропозицію учасника ТОВ «Житлобуд-2», як передбачено законодавством, а уклала з ним договір підряду загальною вартістю 13 млн 709 тис. 851 грн. Ці порушення відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.

Відповідно до законодавства, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.

Підгайцівська сільська рада порушення не усунула, а натомість подала позовну заяву про оскарження висновку до суду. Волинський окружний адміністративний суд дійшов обґрунтованих висновків про безпідставність позовних вимог і виніс рішення на користь аудиторів – замовнику в задоволенні позову відмовлено.

Погодився із судом першої інстанції і Восьмий апеляційний адміністративний суд, залишивши своєю постановою апеляційну скаргу Підгайцівської сільради без задоволення, а рішення суду першої інстанції – без змін.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
16421

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
45322

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
6111

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6756

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9235

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді