Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Суди двох інстанцій ухвалили рішення на користь Держаудитслужби щодо розірвання договору на ремонт вулиці в селі Підгайці (Волинська область) за 14 млн 865 тис. 758 гривень

Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Чи подавати до Казни протокол УО як підтвердний документ

В електронній системі закупівель Prozorro місцева сільська рада оголосила тендер на капітальний ремонт вулиці. За результатами моніторингу аудиторами було виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Житлобуд-2», обраного переможцем торгів, не відповідала вимогам тендерної документації.

Однак сільрада не відхилила пропозицію учасника ТОВ «Житлобуд-2», як передбачено законодавством, а уклала з ним договір підряду загальною вартістю 13 млн 709 тис. 851 грн. Ці порушення відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.

Відповідно до законодавства, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.

Підгайцівська сільська рада порушення не усунула, а натомість подала позовну заяву про оскарження висновку до суду. Волинський окружний адміністративний суд дійшов обґрунтованих висновків про безпідставність позовних вимог і виніс рішення на користь аудиторів – замовнику в задоволенні позову відмовлено.

Погодився із судом першої інстанції і Восьмий апеляційний адміністративний суд, залишивши своєю постановою апеляційну скаргу Підгайцівської сільради без задоволення, а рішення суду першої інстанції – без змін.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15844

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44219

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5724

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6554

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді