Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Суди двох інстанцій ухвалили рішення на користь Держаудитслужби щодо розірвання договору на ремонт вулиці в селі Підгайці (Волинська область) за 14 млн 865 тис. 758 гривень

Скасовано тендер на ремонт сільської вулиці за майже 15 млн грн

Чи подавати до органів Казначейства протокол УО як підтвердний документ

В електронній системі закупівель Prozorro місцева сільська рада оголосила тендер на капітальний ремонт вулиці. За результатами моніторингу аудиторами було виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Житлобуд-2», обраного переможцем торгів, не відповідала вимогам тендерної документації.

Однак сільрада не відхилила пропозицію учасника ТОВ «Житлобуд-2», як передбачено законодавством, а уклала з ним договір підряду загальною вартістю 13 млн 709 тис. 851 грн. Ці порушення відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.

Відповідно до законодавства, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.

Підгайцівська сільська рада порушення не усунула, а натомість подала позовну заяву про оскарження висновку до суду. Волинський окружний адміністративний суд дійшов обґрунтованих висновків про безпідставність позовних вимог і виніс рішення на користь аудиторів – замовнику в задоволенні позову відмовлено.

Погодився із судом першої інстанції і Восьмий апеляційний адміністративний суд, залишивши своєю постановою апеляційну скаргу Підгайцівської сільради без задоволення, а рішення суду першої інстанції – без змін.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг закупівель 2024

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
4123

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
5426

Відповідальність у сфері публічних закупівель

Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
40637

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
8810

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді