БЕБ упередило ризикову тендерну закупівлю з реконструкції укриття у навчальному закладі

На Буковині Бюро економічної безпеки упередило розтрату 4,4 млн грн бюджетних коштів

БЕБ упередило ризикову тендерну закупівлю з реконструкції укриття у навчальному закладі

Вебінар. Закупівлі 2025-го року без затримок і порушень

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернівецькій області виявили та упередили ризикову тендерну закупівлю з реконструкції укриття у навчальному закладі.

Аналітики ТУ БЕБ з’ясували, що документи, подані в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі, не відповідають кваліфікаційним вимогам щодо наявності визначеної матеріальної-технічної бази. Зокрема, тендерною та кошторисною документацією передбачено виконання робіт з використанням конкретної техніки, проте, учасник не надав підтверджуючих документів про її наявність та перебування у його законній власності або користуванні.

Крім того, проєктно-кошторисна документація учасника була розрахована із порушенням вимог чинного законодавства.

Таким чином тендерна пропозиція учасника закупівлі підлягала відхиленню. Проте, всупереч вимогам законодавства, було визначено переможця закупівлі та опубліковано намір про укладання відповідного договору.

Аналітики БЕБ скерували до замовника лист з рекомендацією усунути виявлені порушення законодавства. За результатом їх розгляду, замовник відхилив тендерну пропозицію переможця закупівлі. Таким чином було упереджено неефективне використання 4,4 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
16421

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
45323

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
6114

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6756

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9236

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді