БЕБ за процесуального керівництва спеціалізованих прокуратур у сфері оборони Офісу Генерального прокурора України спільно з ДБР, СБУ, Нацполіцією та за сприяння Міноборони викрило організаторів та учасників злочинних масштабних схем з розкрадання бюджетних коштів, виділених для забезпечення потреб Збройних Сил України
        
        
            
 24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі 
Спільними зусиллями правоохоронці провели понад 70 обшуків. Встановлено, що службові особи квартирно-експлуатаційних управлінь та відділів держустанов ЗСУ й підконтрольні фізичні особи-підприємці укладали прямі договори на постачання паливної деревини. 
Так на Харківщині детективи БЕБ викрили організатора та учасників злочинної організації, серед яких начальники паливної групи, уповноважена особа з проведення державних закупівель КЕВ та двоє фізичних осіб-підприємців.
У Запоріжжі працівники БЕБ оголосили про підозру 6 особам за привласнення державних коштів шляхом зловживання службовим становищем. Це головні бухгалтери та чотири підрядники.
Водночас детективи ТУ БЕБ у місті Києві повідомили про підозру керівнику однієї з квартирно-експлуатаційної частини Житомирської області.
Загалом понад 15 особам повідомлено про підозру. Приймаються рішення про обрання їм запобіжних заходів. Слідчі дії у кримінальних провадженнях тривають. Встановлюється повне коло осіб, причетних до заволодіння коштами, які були виділені для потреб Збройних Сил України.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі