Керівники компаній, які є критично важливим для економіки України або працюють на потреби Сил оборони, відтепер зможуть забронювати своїх співробітників на порталі Дія
Перевірка та моніторинг закупівель
Як це працює:
- керівники подають заяви на порталі «Дія»;
- система автоматично перевіряє відповідність працівників вимогам;
- повідомлення про статус бронювання надходить в особистий кабінет роботодавця;
- якщо відповідь позитивна – у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+.
Раніше бронювання працівника тривало тижнями: роботодавець збирав папери, підписи та чекав на результат. Мінцифри автоматизувало всі можливі процеси, прибрало людський фактор та зробило процес прозорим і швидким. Під час бета-тестування перевірено, як працює сервіс, весь процес електронного бронювання триває до години. Відтепер отримати результат можна протягом доби.
Зараз сервіс доступний для критично важливих підприємств, але планується його розширення на інші категорії.
Джерело: Telegram-канал Михайла Федорова, Telegram-канал КМУ
Дізнайтеся, чи потрібно публікувати звіт про виконання договору, коли закупили: без використання електронної системи; юридичні послуги НБУ
Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
Підготувати тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації буває нелегко. Наша стаття зекономить ваш час, коли вирішите подати свою тендерну пропозицію на участь у публічній закупівлі
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Завершальним етапом розробки ПКД є експертиза. Дізнайтеся, в яких випадках вона обов’язкова, а в яких – ні