Перевірка та моніторинг закупівель
Як це працює:
- керівники подають заяви на порталі «Дія»;
- система автоматично перевіряє відповідність працівників вимогам;
- повідомлення про статус бронювання надходить в особистий кабінет роботодавця;
- якщо відповідь позитивна – у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+.
Раніше бронювання працівника тривало тижнями: роботодавець збирав папери, підписи та чекав на результат. Мінцифри автоматизувало всі можливі процеси, прибрало людський фактор та зробило процес прозорим і швидким. Під час бета-тестування перевірено, як працює сервіс, весь процес електронного бронювання триває до години. Відтепер отримати результат можна протягом доби.
Зараз сервіс доступний для критично важливих підприємств, але планується його розширення на інші категорії.
Джерело: Telegram-канал Михайла Федорова, Telegram-канал КМУ