У Дії запустили електронне бронювання військовозобовʼязаних

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Керівники компаній, які є критично важливим для економіки України або працюють на потреби Сил оборони, відтепер зможуть забронювати своїх співробітників на порталі Дія

У Дії запустили електронне бронювання військовозобовʼязаних

Перевірка та моніторинг закупівель

Як це працює

  • керівники подають заяви на порталі «Дія»;
  • система автоматично перевіряє відповідність працівників вимогам;
  • повідомлення про статус бронювання надходить в особистий кабінет роботодавця; 
  • якщо відповідь позитивна – у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+. 

Раніше бронювання працівника тривало тижнями: роботодавець збирав папери, підписи та чекав на результат. Мінцифри автоматизувало всі можливі процеси, прибрало людський фактор та зробило процес прозорим і швидким. Під час бета-тестування перевірено, як працює сервіс, весь процес електронного бронювання триває до години. Відтепер отримати результат можна протягом доби.

Зараз сервіс доступний для критично важливих підприємств, але планується його розширення на інші категорії.

Джерело: Telegram-канал Михайла Федорова, Telegram-канал КМУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Нагальна потреба: поняття та обгрунтування

Коли виникає необхідність в терміновій закупівлі, яку неможливо було спланувати, маєте обґрунтувати нагальну потребу. Як зробити це правильно, щоб уникнути штрафів — роз’яснюємо у статті
14215

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді