БЕБ виявило ризиковий тендер на реконструкцію спального корпусу територіального медоб’єднання громади

БЕБ на Волині упередило неефективне використання 11,7 млн грн з місцевого бюджету

БЕБ виявило ризиковий тендер на реконструкцію спального корпусу територіального медоб’єднання громади

Чи подавати до Казни протокол УО як підтвердний документ

Аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області  виявили ризиковий тендер на реконструкцію спального корпусу територіального медичного об’єднання громади. Тендер оголосило одне з комунальних підприємств. З бюджету планували витратити 11,7 млн грн.  

Фахівці Теруправління виявили низку ризиків у тендерній документації компанії переможця торгів. Зокрема була  відсутня відповідна матеріально-технічна база та досвід виконання аналогічних робіт. 

Щоб упередити розтрату бюджетних коштів, аналітики Бюро направили рекомендацію замовнику щодо установлення доцільності укладення договору з учасником тендеру. У результаті замовник відхилив пропозицію переможця тендеру та відмінив закупівлю.  

Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області упередили розтрату та неефективне використання 11,7 мільйона гривень з місцевого бюджету.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15967

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44425

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5799

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6601

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9166

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді