БЕБ на Волині упередило неефективне використання 11,7 млн грн з місцевого бюджету
Чи подавати до Казни протокол УО як підтвердний документ
Аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області виявили ризиковий тендер на реконструкцію спального корпусу територіального медичного об’єднання громади. Тендер оголосило одне з комунальних підприємств. З бюджету планували витратити 11,7 млн грн.
Фахівці Теруправління виявили низку ризиків у тендерній документації компанії переможця торгів. Зокрема була відсутня відповідна матеріально-технічна база та досвід виконання аналогічних робіт.
Щоб упередити розтрату бюджетних коштів, аналітики Бюро направили рекомендацію замовнику щодо установлення доцільності укладення договору з учасником тендеру. У результаті замовник відхилив пропозицію переможця тендеру та відмінив закупівлю.
Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області упередили розтрату та неефективне використання 11,7 мільйона гривень з місцевого бюджету.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби