БЕБ на Буковині упередило ризикову тендерну закупівлю на понад 900 млн гривень

Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернівецькій області виявили та упередили ризикову тендерну закупівлю

БЕБ на Буковині упередило ризикову тендерну закупівлю на понад 900 млн гривень

Перевірка та моніторинг закупівель

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області оголосила тендер на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та планувала замовити послугу з обслуговування наземних видів транспорту. Очікувана вартість робіт становила понад 900 млн грн.

Аналітики ТУ БЕБ дослідили тендерну документацію і виявили, що замовник встановив  дискримінаційні вимоги до наявності в учасника особливої матеріально-технічної бази. Зазначеним вимогам могло відповідати лише одне підприємство на території Чернівецької області.

Фахівці ТУ БЕБ направили замовнику лист з обґрунтованою рекомендацією  вжити заходи щодо усунення передумов неефективного використання державних коштів. За результатом розгляду рекомендації Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області відмінила тендерну закупівлю, про що повідомила ТУ БЕБ.

Таким чином аналітики ТУ БЕБ упередили неефективне використання понад 900 млн грн бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15852

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6557

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9147

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді