Кабінет Міністрів схвалив Порядок реєстрації повідомлень про використання альтернативної назви хімічної речовини

Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику
Документ розроблено на виконання Закону «Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією» та для наближення національного законодавства до європейського.
Фактично в Україні вводять дозвільну процедуру, яка вже діє у ЄС відповідно до технічного регламенту CLP. Така процедура дозволяє забезпечити належний рівень хімічної безпеки та водночас захистити комерційну таємницю підприємств, що працюють у цій сфері.
Це стосується компаній, які хочуть «приховати» свої унікальні формули від конкурентів. Хімічні рецептури можуть бути результатом багаторічних досліджень і значних фінансових інвестицій. Розкриття точного складу продукту може призвести до втрати конкурентних переваг і сприяти копіюванню продукту іншими учасниками ринку.
Відтак Порядок передбачає можливість для підприємств застосовувати альтернативну назву речовин при інформуванні споживачів про склад своєї продукції та її безпечність.
Для цього компанія має через ЕкоСистему звернутися до Міндовкілля з відповідною заявою. Міністерство розглядає таке звернення та у разі прийняття позитивного рішення вносить його до Державного реєстру повідомлень про використання альтернативної назви хімічної речовини. Після цього підприємство може використовувати альтернативну назву певної хімічної речовини в інформації про небезпеку хімічної продукції та в паспорті безпечності хімічної продукції.
Джерело: офіційний сайт Міндовкілля
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті