Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Волинській області упередили неефективне використання понад 13 млн грн бюджетних коштів

Перевірка та моніторинг закупівель
БЕБ на Волині виявило та упередило ризикову тендерну закупівлю. Один із центральних органів виконавчої влади планував використати 13,45 млн грн бюджетних коштів на послуги з утримання та технічного обслуговування міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон України.
Фахівці Бюро проаналізували документацію компанії-переможця та виявили низку ризиків. Встановлено, що товариство не відповідає кваліфікаційним критеріям тендеру. Зокрема компанія не підтвердила досвід виконання аналогічних робіт, що є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналітики БЕБ скерували на адресу замовника рекомендаційний лист щодо виявлених ризиків та наголосили на неприпустимості проведення некритичних витрат в умовах воєнного стану. У результаті замовник повідомив БЕБ про відхилення тендерної пропозиції підприємства-переможця та відміни відкритих торгів. Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області упередили неефективне використання понад 13 млн грн бюджетних коштів.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби