Аналітики Територіального управління Бюро економічної безпеки у Волинській області упередили неефективне використання понад 13 млн грн бюджетних коштів
Кримінальна відповідальність за перешкоджання діяльності аудиторів
БЕБ на Волині виявило та упередило ризикову тендерну закупівлю. Один із центральних органів виконавчої влади планував використати 13,45 млн грн бюджетних коштів на послуги з утримання та технічного обслуговування міжнародного автомобільного пункту пропуску через державний кордон України.
Фахівці Бюро проаналізували документацію компанії-переможця та виявили низку ризиків. Встановлено, що товариство не відповідає кваліфікаційним критеріям тендеру. Зокрема компанія не підтвердила досвід виконання аналогічних робіт, що є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналітики БЕБ скерували на адресу замовника рекомендаційний лист щодо виявлених ризиків та наголосили на неприпустимості проведення некритичних витрат в умовах воєнного стану. У результаті замовник повідомив БЕБ про відхилення тендерної пропозиції підприємства-переможця та відміни відкритих торгів. Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Волинській області упередили неефективне використання понад 13 млн грн бюджетних коштів.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель 2024, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Щоб посадові особи замовників дотримувались закупівельного законодавства, держава встановила штрафи за порушення тендерного законодавства. Хто і за які огріхи нестиме відповідальність, роз'яснюємо у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір